دادستان کل کشور:

همکاری دادستانی با مطالبه‌گران/ پیشگیری از فساد ضروری است

حجت‌الاسلام منتظری گفت: دادستانی کل کشور در راستای بهبود وضعیت کشور با مطالبه‌گران همراه خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ - 02March 2022

همکاری دادستانی با مطالبه‌گران/ پیشگیری از فساد ضروری استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور بعدازظهر چهارشنبه در نشست سالانه دبیران مجامع مطالبه‌گران کشوری اظهار داشت: هر کاری که مطالبه‌گران انجام دهند که به وضع موجود کمک کند داستانی‌های سراسر کشور با آن‌ها همکاری خواهند کرد.

دادستان کل کشور گفت: اگر مسئولین در جمهوری اسلامی تکالیفشان را به درستی انجام می‌دادند شاهد این چنین فساد و اختلاف طبقاتی نبودیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از وجود نهادهای مردمی در نقش نظارت مردمی برای مبارزه با فساد افزود: اصل چنین قرارگاهی که به صورت مردمی اجرا می‌شود مورد توجه دستگاه قضائی است و این می‌تواند زمینه همکاری قوه قضائیه با مطالبه‌گران را فراهم کند.

منتظری ضمن توصیه به مطالبه گران در خصوص توجه به تقوای الهی بیان کرد: چنگ زدن به ریسمان الهی و پرهیزگاری سبب می‌شود تا به راحتی حق و باطل را از یکدیگر تشخیص دهید در واقع اولین نیاز مطالبه گران از نگاه قرآن همان تقوای الهی است.

دادستان کل کشور با اشاره به عملکرد مسئولین در دولت‌های قبل گفت: اگر مسئولین در جمهوری اسلامی تکالیفشان را به درستی انجام می‌دادند وضعمان به مراتب از حال حاضر بهتر بود.

وی ادامه داد: اگر دولتمردان به خصوص در دولت قبل به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه می‌کردند، امروز شاهد این چنین اختلاف طبقاتی و فسادهای گسترده مسئولین نبودیم.

منتظری افزود: پیشگیری از فساد ضروری است اما نباید به گونه‌ای باشد که افشای آن سبب سو استفاده دشمن و رسانه‌های معاند شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار