استاندار مرکزی:

دفاع مقدس باید در هویت و نمادهای شهری نمایان باشد

مخلص الائمه گفت: دفاع مقدس باید در هویت و نمادهای شهری نمود داشته باشد و مدیریت شهری در این خصوص برنامه ریزی کند.
کد خبر: ۵۰۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹ - 02March 2022

شهرداری اراک نسبت به انجام تعهدات خود در قبال تکمیل موزه دفاع مقدس اهتمام داشته باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی در نشست شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد: لازم است عملیات یادمان شهدای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان تا پایان سالجاری انجام شود و شهرداری اراک نسبت به انجام تعهدات خود اهتمام لازم را داشته باشد.

وی افزود: مشارکت صنایع در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یک ضرورت مهم است و اداره کل حفظ آثار با در نظرگرفتن سیاست های تشویقی صنایع و مراکز صنعتی را در این خصوص مشارکت دهد.

استاندار مرکزی بیان کرد:دفاع مقدس باید در هویت و نمادهای شهری نمود داشته باشد و مدیریت شهری در این خصوص برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس سرمایه های عظیم کشور هستند و باید از آنها به خوبی استفاده کرد و فرصت ها را در این خصوص غنیمت شمرد.

مخلص الائمه تأکید کرد: نامگذاری کوچه ها و اماکن شهری به نام شهدا از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است و شورای نامگذاری استان باید در این خصوص اهتمام ورزد.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت ارشد استان مرکزی عزم و اراده کافی برای تکمیل مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس را دارد و در این راستا اقدامات لازم و پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار