امام جمعه آبادان:

روند مذاکرات هسته‌ای به گونه‌ای است که توافقی منطقی در راه است

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: روند مذاکرات هسته‌ای به گونه‌ای است که توافقی منطقی و به نفع کشور در راه است.
کد خبر: ۵۰۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 04March 2022

روند مذاکرات هسته‌ای به گونه ای است که توافقی منطقی در راه استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» در خطبه‌های نماز جمعه امروز آبادان فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در خصوص جنگ در اوکراین فصل الخطاب دانست و اظهار داشت: متاسفانه معیار غرب در خصوص رخدادهای جهانی متناقض است.

وی دربخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان افزود: روند مذاکرات هسته‌ای به گونه‌ای است که توافقی منطقی و به نفع کشور در راه است.

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: چیزی از خباثت غربی‌های کم نشده است و تیم مذاکره‌کننده باید فرمایشات رهبری در مذاکره با آنها را همچنان مدنظر خود قرار دهند.

خطیب جمعه آبادان با تاکید بر راستی آزمایی قول‌های غربی‌ها و رفع کامل تحریم‌ها از سوی آنها بیان داشت: توجهی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از سوی طرف مذاکره کننده در دولت قبل نشد و برجام و مشکلات آن برای کشور به وجود آمد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت جوی منطقه و وجود گرد و خاک در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر گفت: متاسفانه وضعیت آب در پشت سدها با توجه به کاهش بارندگی نگران کننده است.

حجت الاسلام غبیشاوی همچنین ضمن گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری به کمک به نیازمندان و شاد کردن دل فقرا در این هفته تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها