واکنش دولت نجات ملی یمن به اقدام تروریستی در پیشاور پاکستان

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن انفجار تروریستی در مسجدی در پیشاور پاکستان را به‌شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۵۰۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ - 05March 2022

دولت نجات ملی یمن انفجار تروریستی پیشاور پاکستان را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای انفجار تروریستی در مسجدی در پیشاور پاکستان را که به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، به‌شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن مراکز دینی و عبادی از سوی عناصر تکفیری با همه ارزش‌های دینی و اخلاقی و انسانی مغایرت دارد. این جنایات محکوم و مردود و خطری برای صلح و امنیت بین المللی است.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن خواستار افزایش تلاش‌ها به‌منظور پایان دادن به این اقدامات جنایتکارانه و مجازات عاملان، سازمان‌دهندگان، حامیان مالی آن‌ها و سپردن آن‌ها به چنگال عدالت شد تا به سزای اعمالشان برسند.

در بیانیه وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به خطرات تکفیری‌ها مورد حمایت استکبار جهانی با هدف برهم زدن اوضاع و ایجاد فتنه میان امت اسلامی با توجه به تغییرات نقشه نزاعات و ائتلاف‌های بین المللی اشاره شده است.

وزارت خارجه یمن ضمن ابراز همبستگی با دولت و ملت پاکستان در برابر تکفیری‌ها، به خانواده قربانیان تسلیت گفت و برای زخمی‌شدگان از خداوند منان شفای عاجل آرزو کرد و اینکه ملت پاکستان از هر گزندی در امان باشد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار