فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

ارائه بیش از یکهزار و ۲۵۰ گروه جهادی خدمات محله محور ارائه می‌دهند

سردار کریمی گفت: بیش از یکهزار و ۲۵۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف به مردم خدمات تخصصی و محله محور ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۵۰۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ - 05March 2022
فصل جدیدی از قوی شدن ایران اسلامی در همه ابعاد آغاز شده است/ ایجاد ۱ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی در سالجاری به همت بسیج در استان مرکزیبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در دیدار با استاندار مرکزی، معاونین و مدیران استانداری اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد ولایی، مردمی و انقلابی در مسیر دفاع همه جانبه از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم نقش آفرینی می کند و سپاه حافظ و پاسدار انقلاب است.
 
وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر حماسه عاشورا و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی برای انجام ماموریت ها در همه صحنه ها حضور دارند و در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی سپاه همواره در کنار دولت ها بوده و تمام توان را برای خدمت به مردم پای کار آورده است.
 
سردار کریمی بیان کرد: خوشبختانه با روی کارآمدن دولت سیزدهم که برگرفته از اراده مردم است فصل جدیدی از قوی شدن ایران اسلامی در همه ابعاد و نقش‌آفرینی‌های درخشان ملت به ویژه جوانان پرشور، پیشرو و پیشران در عرصه های مدیریتی آغاز شده و دولت محترم باید از این فرصت عظیم خدمت رسانی به خوبی استفاده کند.
 
وی ادامه داد: با توجه به روی کارآمدن دولت انقلابی و مردمی سیزدهم سپاه و بسیج‌ برای کمک به دولت با همه توان در صحنه است و تمام ظرفیت های سپاه و بسیج در استان مرکزی در این خصوص پای کار خواهد آمد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: به برکت طنین انداز شدن روحیه بسیجی در بین جوانان بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی سازماندهی شده که در عرصه های مختلف به مردم خدمات تخصصی و محله محور ارائه می دهند.
 
وی با اشاره به اقدامات سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در سطح استان مرکزی بیش از ۷۶۰ صندوق قرض الحسنه مردم پایه تشکیل شده و در ۲۰۰ عنوان عرصه اشتغال زایی به مردم تسهیلات ارائه می شود که در سالجاری بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.
 
سردار کریمی افزود: نهضت ساخت مسکن محرومین از مهمترین اقداماتی است که به برکت کنگره شهدای استان مرکزی راه اندازی شده و به همت گروه های جهادی در سالجاری بیش از ۲۰۰ مسکن محرومین به ولی نعمتان انقلاب تحویل داده شده و این اقدام خداپسندانه همچنان ادامه خواهد داشت.
 
وی بیان کرد: اجرای نهضت کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و کاهش آسیب های بیماری کرونا از دیگر اقدامات مهم گروه های جهادی با هدایت سپاه و بسیج است که در سطح استان مرکزی تاکنون بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان در این قالب خدمات به مردم ارائه شده است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات نهصت کمک مومنانه تهیه و توزیع بسته های معیشتی است که در سطح استان مرکزی تاکنون بیش از ۴۷۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده و در قالب نهضت کمک مومنانه بیش از ۵۰ عنوان خدمت به مردم و نیازمندان ارائه می شود.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار