استاندار همدان:

استان همدان آمادگی کامل برای اعزام اردوهای راهیان نور را دارد

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه استان همدان آمادگی کامل برای اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی را دارد، گفت: اقدامات زیادی از جمله ساخت و ساز، امکانات رفاهی و اقامتی راهیان نور در مناطق مورد بازدید انجام گرفته است.
کد خبر: ۵۰۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ - 05March 2022

استان همدان آمادگی کامل برای اعزام اردوهای راهیان نور را داردبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا‌ قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با اقدامات ستاد راهیان نور، گفت: تلاش دستگاه‌های اجرایی و مدیران ارشد استان، در راستای فراهم کردن راهیان نور، قابل تقدیر و تشکر است.

وی بیان داشت: در بحث راهیان نور، کلیه دستگاه‌های اجرایی، مدیران، نهادهای خدمات‌رسان، پای کار بوده و اقدامات انقلابی قابل توجهی را در این راستا انجام دادند.

استاندار همدان با بیان اینکه سفرهای راهیان نور فضایی را فراهم می کند تا نسل جدید آثار گران‌بهای رزمندگان دفاع مقدس را نزدیک بازدید کنند، افزود: نسل جدید باید حماسه فرزندان و رزمندگان دفاع مقدس را نزدیک ببینند.

وی با اشاره به اینکه بی‌شک روح شهدا، آثار به جای مانده از آنان اثرات معنوی فراوانی بر روی راهیان نور خواهند گذاشت، گفت: در دوسال گذشته ویروس کرونا باعث شد کلیه سفرها و برنامه‌های فرهنگی از جمله راهیان نور با تاخیر برگزار شود.

قاسمی‌فرزاد ابراز داشت: امسال مقرر شد طی بررسی‌های انجام شده از سوی هیئت اعزامی ستاد راهیان نور، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا، راهیان نور انجام گیرد.

وی اظهار داشت: در این چند مدت اخیر، با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که انجام شد، امکانات مناطق مورد نظر تامین و در راستای تسهیل بازدیدکنندگان زیرساخت‌های مورد نیاز نیز ترمیم و احیا شدند تا زمینه سفر راهیان نور فراهم شود. 

این مسئول با بیان اینکه استان همدان آمادگی کامل برای اعزام اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی را دارد، گفت: اقدامات زیادی از جمله ساخت و ساز، امکانات رفاهی و اقامتی راهیان نور در مناطق مورد بازدید انجام گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها