نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

تحولات اوکراین غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را ثابت کرد

حجت‌الاسلام «باقری» گفت: با تحولات اوکراین کشورهای مختلفی که متکی به حمایت آمریکا و ناتو بودند، علی‌الخصوص در خاورمیانه از خواب غفلت بیدار شده و متوجه شدند، که آمریکا غیرقابل اعتماد و اتکا است.
کد خبر: ۵۰۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶ - 05March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «برهان باقری» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رشتخوار با اشاره به اینکه جنگ کنونی، جنگ شناختی است، اظهار داشت: امروز با استفاده از ابزار رسانه بسیاری جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند.

وی افزود: در قضیه اوکراین کسی نمی‌گویید آمریکا و اروپا در این مسئله چه نقشی داشته‌اند. آنها قرارداد بستند که ناتو در همسایگی با روسیه نباشد، اما بر خلاف این قرار داد عمل شد و نشان دادند در واقع با این اقدام قصد و هدف آنها تجزیه روسیه است.

باقری با تأکید بر اینکه امروز جنگ اوکراین و روسیه تنها مرتبط با کشور اوکراین نبوده و نیست، اذعان داشت: آمریکا به دنبال این بود، که با تسلط بر آذربایجان، عربستان و حتی کردستان عراق همه را زیر چتر خود، اروپا و ناتو بیاورد، که این سیاست تهدیدی بر علیه کشور روسیه بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: روسیه به دنبال آن بود تا طبق قراری که منعقد شده نباید مرزهای روسیه محل تجمع تجهیزات و تسلیحات ناتو و آمریکا شود، این قرارداد بسته شده بود اما برخلاف این قرار داد عمل شد.

باقری در ادامه با تأکید بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، اذعان داشت: امروز کشورهای مختلفی که متکی به حمایت آمریکا و ناتو بودند، علی‌الخصوص در خاورمیانه از خواب غفلت بیدار شده و متوجه شدند، که آمریکا غیرقابل اعتماد و اتکا است.

وی تصریح کرد: تحولات اوکراین باعث شد رویه و رفتار بسیاری از کشورها نسبت به این کشور تغییر کند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام «حیدری» مسئول پیشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رشتخوار، حجت‌الاسلام «محمدصادق بیات مختاری» به‌عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار