مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

سپاه پاسداران برآمده از متن مردم است

حجت‌الاسلام «باقری» گفت: سپاه پاسداران از دل نیروهای بسیج و مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و وطن برآمد و در طول این سال‌ها با مقاوت در برابر دشمن توانست خود را به تجهیزات مدرن مجهز کند تا دشمن جرأت حمله به کشور را نداشته باشد.
کد خبر: ۵۰۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 04March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «برهان باقری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان این مطلب که تبعیت دستگاه‌های اجرایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مشکلات را حل کرده و کشور را از نظر اقتصادی نیز قدرتمند می‌کند اظهار داشت: امروز ولایتمداران در برابر تورم و گرانی مقاومت کرده‌اند و به دنبال راهکار هستند، همانگونه که سپاه پاسداران در سال‌های گذشته خود را از نظر تجهیزات قدرتمند کرده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) هدف از انقلاب را زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) عنوان کردند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز این هدف را در پنج مرحله ترسیم کردند که مرحله نهایی آن بوجود آوردن تمدن نوین اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی، بزرگترین تمدن بشریت را با وجود حضرت مهدی (عج) بوجود خواهیم آورد.

باقری با بیان این مطلب که تمدن‌سازی نیاز به سختی و افراد ولایتمدار دارد تا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند تصریح‌ کرد: سپاه پاسداران از دل نیروهای بسیج و مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و وطن برآمد و در طول این سال‌ها با مقاوت در برابر دشمن توانست خود را به تجهیزات مدرن مجهز کند تا دشمن جرأت حمله به کشور را نداشته باشد.

وی ادامه داد: سپاهیان ایران واهمه‌ای از قدرت‌های جهان ندارند، از دل این سپاه حاج قاسم سلیمانی پرورش یافت و فضایی که در این سپاه بود حاج قاسم سلیمانی را به چنین جایگاهی رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) با گرامیداشت فرا رسیدن ماه شعبان و سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) گفت: امام خمینی (ره) این روز را به‌عنوان روز پاسدار نامگذاری کردند و چه افتخاری بالاتر از این برای پاسداران است که روز اسوه مقاومت و ایستادگی، شجاعت و شهادت‌طلبی در راه خدا، به‌عنوان روز پاسدار تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: رسالت پاسداران تبعیت از سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) است؛ اگر سپاه ایجاد نمی‌شد، این انقلاب در همان ابتدا از بین می‌رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار