سال آینده؛

اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای گیلانغرب برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گیلانغرب گفت: برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای گیلانغرب به دلیل اوچ گیری کرونا به سال آینده موکول شد.
کد خبر: ۵۰۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ - 06March 2022

اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای گیلانغرب سال آینده برگزار می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «محمدجواد نجفی» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گیلانغرب با اشاره به برگزاری کنگره ۷۵۰ شهید منطقه گیلانغرب اظهار داشت: بر اساس تمهیدات به عمل آمده قرار بود در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اسفند سال جاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای گیلانغرب برگزار شود که اوج‌گیری کرونا موجب شد این کنگره به سال آینده موکول شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه به نیابت از ۷۵۰ شهید والامقام شهرستان ۷۵۰ بسته معیشتی را بین افراد محروم و نیازمند شهرستان تقسیم و توزیع کردیم، افزود: از نخبگان علمی و ورزشی شهرستان تجلیل و کاشت ۷۵۰ نهال با پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه اداره جهاد کشاورزی به نیابت از ۷۵۰ شهید شهرستان انجام شد. ۱۵ یادواره شهدای دهستانی با عناوین یادواره شهدای عشایر، شهدای کارمند و فرهنگی، شهدای دانش‌آموز، سنگرسازان بی‌سنگر، یادواره سرداران، امیران و فرماندهان شهید شهرستان برگزار شد.

وی گفت: کنگره ملی شهدای گیلانغرب روایت تکریم یک حقیقت عینی و آیینی است و هدف از برگزاری این کنگره ملی تعالی، تبیین و معرفی بیش از پیش جایگاه مقاومت و ایستادگی مردم دومین شهر مقاوم کشور گیلانغرب در طول هشت سال دفاع مقدس، بسط و روایت بیش از پیش فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین طرح مطالبه عمومی مردم اصیل و نجیب این خطه مقاوم برای ثبت روز ملی مقاومت گیلانغرب در تقویم رسمی کشور و معرفی گیلانغرب و جایگاه شایسته آن در اطلس دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار