دیدار امام جمعه کرمانشاه با خانواده شهدای دانش‌آموز

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز گفت: خانواده‌های معظم شهدا، ولی نعمت و اعتبار کشور هستند.
کد خبر: ۵۴۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ - 08October 2022

دیدار امام جمعه کرمانشاه با خانواده شهدای دانش‌آموزبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به همراه خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده‌های شهیدان والامقام دانش آموز «فرض اله رحیمی» و «شهروز سوری» دیدار و از این عزیزان تجلیل کرد.

آیت الله علما در این دیدار ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: خدای متعال به شهدای گرانقدر مقام و جایگاه داده و امیدواریم که این شهدای عزیز در قیامت دست ما را بگیرند و شافع ما باشند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر امروز در ظاهر والدین شهدا فرزندانشان را در کنار خود ندارند، اما باید بدانند که این فرزندان در قیامت عصای دست آنان بوده و در قیامت دست پدران و مادرانشان را خواهند گرفت.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که ایثارگران را، ولی نعمت جامعه برشمردند، اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا، ولی نعمت و اعتبار کشور هستند و حقیقتأ این شهدای عزیز با ایثار و جان فشانی خود ایران و دنیای اسلام را اینچنین زنده و پایدار نگه داشته‌اند.

آیت الله علما با اشاره به حوادث اخیر کشور این تحرکات را توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی برشمرد و خاطر نشان کرد: ملت ایران ملتی با بصیرت و آگاه هستند و این اقدامات کور هیچ گاه خللی در عزم و اراده این مردم شریف وارد نخواهد کرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را پشتوانه‌های اصلی نظام دانست و افزود: ایثارگران امروز در جامعه از یک احترام ذاتی و خاص برخوردار بوده و مردم قدردان این عزیزان هستند.

در ابتدای این دیدار خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه در سخنانی ضمن معرفی خانواده‌های ایثارگر یاد شده اظهار کرد: استان کرمانشاه در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، تعداد هشتصد و سی شهید والامقام دانش آموز را تقدیم اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی کرده که در این میان دویست و ۹۵ شهید گرانقدر متعلق به شهرستان کرمانشاه است.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در ادامه از حضور امام جمعه کرمانشاه قدردانی و آن را نشانه عنایت ویژه مسئولین نظام به پاسداشت یاد و خاطره شهدا و گام برداشتن در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.
در پایان این دیدار‌ها از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام دانش آموز تجلیل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار