پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان «هداوند»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حاج «رجب هداوند» پدر شهیدان «علی، رضا و سعید هداوند» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳ - 16October 2022

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان «هداوند»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حاج «رجب هداوند» پدر شهیدان «علی، رضا و سعید هداوند» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر هداوند

سلام علیکم

صلابت و شکیبایی پدران والامقامی که فرزندان عزیز آنان در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند در وصف نمی‌گنجد. آن اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری که کلمات قادر به ستودن ایمان و صبر جمیل‌شان نیست.

درگذشت «حاج رجب هداوند» پدر شهیدان سرافراز «علی، رضا و سعید هداوند» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحوم مغفور و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار