مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد:

خدمت صادقانه به مردم از اهداف شهدا بود

پارسیان‌نژاد در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان بویراحمد گفت: خدمت صادقانه به مردم از اهداف شهدا بود.
کد خبر: ۵۴۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ - 03October 2022

خدمت صادقانه به مردم از اهداف شهدا بودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رضا پارسیان‌نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون تعاون با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان بویراحمد دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: تکریم والدین شهدا و جانبازان موجب دلگرمی آنان و ایجاد روحیه خدمت بهتر برای مسئولان است به همین دلیل باید در اولویت کار‌های ما باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا برای قشر‌های مختلف مردم الگوی نمونه است و باید همگان از آن‌ها درس گرفته و راهشان را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم از اهداف شهدا بود، ادامه داد: امروز مسئولان با ارائه خدمت خالصانه و با کیفیت می‌توانند یکی از این اهداف را محقق کنند که زیبنده نظام جمهوری اسلامی همین است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهدا برای بهتر زیستن مردم ایران جان‌شان را فدا کردند؛ لذا مسئولان باید دین خود را نسبت به آن‌ها ادا کنند و در رفع مشکلات و بهتر زندگی کردن‌شان تلاش کنند.

وی افزود: سیره و منش شهدا توأم با عشق و علاقه به خدا و اهل‌بیت (ع) بوده به همین دلیل شهیدان همواره در عمل به دستورات دینی و احیای ارزش‌های اسلام در جامعه تلاش کردند.

پارسیان‌نژاد گفت: امروز نیز قشر‌های مختلف مردم باید سیره شهدا را سرلوحه خود در کار‌ها قرار دهند و ادامه‌ دهندگان راه آن‌ها باشند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها