پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر و همسر شهیدان «باغیانی»

قاضی‌زاده هاشمی با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم «معصومه پورکارگر تفت» مادر شهیدان «باغیانی» و همسر شهید «محمود باغیانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ - 12October 2022

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر و همسر شهیدان «باغیانی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم «معصومه پورکارگر تفت» مادر شهیدان «محمدحسین و علی‌رضا باغیانی» و همسر شهید «محمود باغیانی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«خانواده محترم شهیدان گرانقدر باغیانی

سلام علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم معصومه پورکارگر تفت» مادر گرامی شهیدان معزز «محمدحسین و علی‌رضا باغیانی» و همسر شهید گرانقدر «محمود باغیانی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان و همسر شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار