شهید پایشکول: راهی که رفته‌ام پر از نور خداست

شهید عباس پایشکول در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «من راهی که رفته‌ام، راهی پر از نور است که خدا می‌داند و بس؛ در این راه به نظر اسلام و همچنین نظر خودم، هدفی کبیر دارم که امیدوارم به آن برسم.»
کد خبر: ۵۱۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 06March 2022

شهید پایشکول: راهی که رفته‌ام پر از نور خداست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «عباس پایشکول» بیستم شهریور ۱۳۴۲ در اصفهان دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ یازدهم اسفند ۱۳۶۰ به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید پایشکول

«انا لله و انا الیه راجعون» به راستی که ما از خداییم و به خدا بر می‌گردیم.

با سلام به پدر و مادر گرامی. ممکن است وقتی شما این نوشته را می‌خوانید من دیگر نباشم. من راهی که رفته‌ام، راهی پر از نور است که خدا می‌داند و بس. در این راه به نظر اسلام و همچنین نظر خودم، هدفی کبیر دارم که امیدوارم به آن برسم.

پدر و مادر عزیز! در زندگی رنج فراوان به شما داده‌ام، ولی امیدوارم جانم را در راه شما فدا کنم که راه شما هم همان راه خداست. هیچ وقت به من ناکام نگویید، چون من در نهایت کام را گرفتم که بهترین نعمت‌هاست.

امیدوارم برای من گریه نکنید زیرا صبر و بردباری شما بیشتر باعث شکست دشمن می‌شود. انسان برای گذراندن امتحان در این جهان آفریده شده و تمام کار‌ها و مسائل برای امتحان انسان است و فرزند دار شدن هم جزئی از این امتحان می‌باشد، فرزند امانتی است پیش شما از طریق خداوند که در موقع لزوم باید پس دهید، وانگهی این مرحله برای همه می‌باشد «انا لله و انا الیه راجعون»، پس چه خوب است که آدمی در راه خدا از این مرحله بگذرد.

آخرین پیام من به شما این است که هیچ وقت راهی جز الله، ایمان، شهادت و خدا گونه شدن نپذیرید.»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار