توصیه شهید «آقابیگى» به ملت ایران

شهید حبیب‌الله آقابیگى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى خواهر و اى برادر مسلمان، اى ملت قهرمان و مبارز ایران، اى شما که رسالت عظیم به تمام مسلمین و مستضعفین بر دوش دارید مسئولیت خود و خودسازى را همچنان که می‌باید و می‌باشد انجام دارید.»
کد خبر: ۵۱۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 07March 2022

توصیه شهید «آقابیگى» به ملت ایران

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید حبیب‌الله آقابیگی

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به روان پاک تمام شهیدان اسلام و با درود و سلام به رهبر عزیزمان خمینى زمان و با درود و سلام به امت شهید پرور و اسلامی‌ایران.

به کوچکى خود پیامی‌به یادگار می‌گذارم تا براى نسل‌هاى آینده گواهى بر حقیقت از این ملت مظلوم باشد.

شما اى ملت صمیمی ایران. اى خواهر، اى برادر؛ اى شما که با شعار آزادى و استقلال حکومت اسلامی یکپارچه و همگام برخاستید و با تظاهرات چند میلیونى خویش در صفوف متحد ناگهان خواب طاغوتیان را آشفته ساختید و بر اصل بیهودگى انسان شوریدید و چشمان منتظر ملت‌هاى عالم را از شرق و غرب به خود گشودید و با مشت هاى گره کرده بانک الله اکبر و شعارهاى کوبنده روشنگر راه آن‌ها شدید. جهانیان را بر شگفتى فرو بردید و همگان انگشت حیرت از این همه بیدارى و هوشیارى از یادهاى قرآنى و شهادت‌هاى آسمانى شما داشتند و همه جا سخن از سرگذشت شما بوده است.

ملتى که با دست‌هاى خالى در مقابل ظلم و جهل ایستادند و ناگهان رسانه‌هاى گروهى جهان خبر اولین پیروزى شما را مخابره کردند و پیروزى خون بر شمشیر را اعلام داشتند، اما هرگز مپندارید که پیروزى شما تمام شده و تنها همین پیروزى است. تازه مسئولیت اصلى شما و مسئولیت الگوی بودنتان بر ملت‌های دیگر شروع شده است. اى کسانى که گل امید را براى دیگران به ارمغان آوردید از مسلمانان چین و بنگلادش گرفته و مسلمانان عراقى ـ لبنان و فلسطین تا مردم مسلمان سوریه و شمال آفریقا و مبارزان در آن سوى مغرب همه و همه انتظار آن را می‌کشند که این ملت براى رهایى آن‌ها برخاسته است.

اى خواهر و اى برادر مسلمان، اى ملت قهرمان و مبارز ایران، اى شما که رسالت عظیم به تمام مسلمین و مستضعفین بر دوش دارید مسئولیت خود و خودسازى را همچنان که می‌باید و می‌باشد انجام دارید.

پیام سوره عدل را با یک آیه می‌شنویم: دریابید و ببینید و به انسان‌هاى گرفتار عصر خویش و نسل خویش نه در قالب حرف و در قالب عمل؛ نه در قالب فریاد و شعار که با شعور و کردار اعلام دارید و از خدا بخواهید روشنى‌بخش زندگیتان خورشید ایمان و عمل صالح باشد که تداوم بخش حرکت‌تان است.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار