مدیر کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد؛

تحویل ۲۳۸ واحد مسکن به مددجویان کردستانی

«طوسی» گفت: به مناسبت ۱۴ اسفند و سالروز تاسیس کمیته امداد ۲۳۸ واحد مسکن به مددجویان کردستانی تحویل داده می‌شود که از این تعداد ۲۱۳ مورد روستایی و ۲۵ واحد نیز شهری است.
کد خبر: ۵۱۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 06March 2022

تحویل ۲۳۸ واحد مسکن به مددجویان کردستانیبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «رضا طوسی» مدیر کل کمیته امداد کردستان امروز یکشنبه در برنامه رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد و به صورت ویدیو کنفرانس کشوری با حضور ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: به این مناسبت از سه دستاورد ارزشمند کمیته امداد بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: رونمایی از طرح امداد هوشمند و کارآمد یکی از برنامه‌های مهم و جدید این نهاد است که امروز به صورت رسمی از این سامانه رونمایی خواهد شد.

طوسی گفت: از این بە بعد تمامی کارها و خدمات این نهاد از طریق این سامانه به آدرس soha.emdad.ir انجام خواهد شد.

 وی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مزیت‌های این سامانه متصل کردن خیران به نیازمندان و شفاف‌سازی در فرآیند کمک‌های مردمی و خیران و قابلیت پاسخگویی برخط به خیران است.

طوسی گفت: برنامه بعدی جشن خودکفایی ۱۷۰۰ خانوار تحت حمایت است.

وی گفت: این تعداد خانوار از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال این نهاد به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.

طوسی در ادامه عنوان کرد: از دیگر برنامه هایی که به مناسبت ۱۴ اسفند و سالروز تاسیس کمیته امداد انجام می‌شود، تحویل ۲۳۸ واحد مسکن به مددجویان کردستانی است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکن ۲۱۳ مورد روستایی و ۲۵ واحد نیز شهری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها