فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

وحدت ارتش و سپاه، توطئه‌ نفوذ را خنثی می‌کند

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: وحدت ارتش و سپاه مانع نفوذ دشمن و معاندین شده است و این حقیقت در دفاع مقدس عینیت یافت.
کد خبر: ۵۱۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ - 06March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سالروز ولادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق با حضور در ستاد فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران با سردار سرتیپ پاسدار «سیدحسن مرتضوی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ آذریان در این دیدار ضمن تبریک سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: وحدت ارتش و سپاه مانع نفوذ دشمن و معاندین شده است و این حقیقت در دفاع مقدس عینیت یافت.

وی با اشاره به عملیات‌های مشترک ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: در نیروهای مسلح هر روز شاهد نوآوری در حوزه تولید تجهیزات هستیم که مهم نشان‌دهنده اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق تصریح کرد: با تحقق شعار ما می‌توانیم، وابستگی‌های نظامی و تسلیحاتی از کشورهای بیگانه قطع شد و بحمدالله امروز در بسیاری از عرصه‌های دفاعی به خودکفایی رسیده‌ایم.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی گفت: افتخار می‌کنیم که سرباز ولایت هستیم و در سرزمین حضرت رضا (ع) خدمت می‌کنیم.

امیر سرتیپ آذریان افزود: ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح از برکات رزمایش‌های مشترک ارتش و سپاه است. ما هیچ فاصله‌ای را بین خود و سپاه پاسداران نمی‌بینیم و اگر فاصله‌ای ایجاد شود دشمن نفوذ می‌کند.

وحدت سپاه و ارتش مولفه قدرت جمهوری اسلامی

سردار مرتضوی نیز در سخنانی ابراز داشت: فضای همدلی، هم‌افزایی و هم‌پوشانی در بخشی از مأموریت‌ها در نیروهای مسلح به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد: همدل شدن ارتش و سپاه، آنها را به یکی از مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرده است که رعب و وحشت دشمنان نظام اسلامی را به‌همراه داشته و اقتدار بیش‌ازپیش جمهوری اسلامی را رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: به رخ کشیدن توانمندی‌های ارتش و سپاه، اثر بازدارندگی بسیار زیادی دارد و در راستای تداوم این بازدارندگی، اجرای مأموریت‌های مشترکی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار