فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

جوانان زینت تاریخ پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی هستند

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه جوانان مومن و انقلابی در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی، مبارزه با گروهک‌های معاند، دفاع مقدس و بعد از آن به نحو شایسته‌‌ای نقش‌آفرینی کرد.
کد خبر: ۵۱۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰ - 14March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق کشور جهت دیدار با خانواده شهدا امروز به شهرستان کلات سفر کرد.

وی در این سفر با حضور در مراسم ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان ضمن تجلیل از جوانان نخبه کلات اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور جوانان مومن و انقلابی در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی، مبارزه با گروهک‌های معاند، دفاع مقدس و بعد از آن به نحو شایسته‌‌ای نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: در دنیای آشوب‌زده امروز نیز با حضور نیروهای مسلح مقتدر،‌‌ ایران در امنیت کامل قرار دارد و با هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی هیچ خطری مرزهای میهن اسلامی را تهدید نمی‌کند.

امیر سرتیپ آذریان خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب؛ توجه و خطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشتر جوانان هستند تا در تداوم انقلاب زمام امور را بدست گیرند و آن را به ظهور حضرت مهدی (عج) که در آستانه ولادت آن هستیم متصل کنند.

دیدار با خانواده‌های شهیدان «لشکری» از افسران لشکر ۷۷پیروز ثامن‌الائمه (ع) و «حسن شفیعی» اولین شهید شهرستان کلات و «محمد سلیمانی» از کارکنان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی و حضور در شورای اداری شهرستان کلات از دیگر برنامه‌های امیر سرتیپ آذریان در سفر به این شهرستان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها