وزیر اطلاعات با فرمانده کل سپاه دیدار کرد

هم‌زمان با روز پاسدار، حجت‌الاسلام «خطیب» و جمعی از مدیران وزارت اطلاعات در ستاد فرماندهی سپاه با سرلشکر سلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۱۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ - 06March 2022
وزیر اطلاعات با سرلشکر سلامی دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، هم‌زمان با ایام میلاد سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی جامعه اطلاعاتی همراه با تعدادی از معاونین و مدیران وزارت با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و ضمن گرامی‌داشت یاد و نام سردار دل‌ها شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر این نهاد مقدس، روز پاسدار را به وی و آحاد پاسداران انقلاب تبریک گفت.

در این دیدار، که حجت‌الاسلام «حسین طائب» رئیس سازمان اطلاعات سپاه نیز حضور داشت، سرلشکر سلامی اظهار داشت: سپاه یک عطیه الهی بود که در لبیک به ندای عاشورا و برای پاسداری از اسلام، انقلاب و وطن عزیزمان تشکیل شد.

وی با اشاره به هدف واحد وزارت اطلاعات و سپاه گفت: وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چشمان تیزبین انقلاب و میهن اسلامی هستند که با هدف واحد، هنرشان باهم بودن است و در یک تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی شکوهمند، از موفقیت‌های همدیگر در میدان مأموریت‌ها خوشحال می‌شوند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: با وجود حجم دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی و ملت ایران، به یُمن رهبری‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مجاهدت‌ها و همکاری‌های مشترک بین جامعه هوشمند و مقتدر اطلاعاتی کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات، امنیت و آرامش مثال‌زدنی در جای جای میهن عزیز برقرار است.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار