نماینده مردم در مجلس:

عربستان برای تقویت ارتباط با ایران حسن‌نیت نشان دهد

عباس‌زاده مشکینی گفت: محمد بن سلمان بداند برای تقویت ارتباط با ایران باید حسن‌نیت و عزم جدی داشته باشد.
کد خبر: ۵۱۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 07March 2022

عربستان برای تقویت ارتباط با ایران حسن‌نیت نشان دهد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمود عباس‌زاده مشکینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص اظهارات ولیعهد سعودی مبنی بر اینکه این کشور باید با ایران همزیستی کند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال رفع موانع ارتباطات با کشور‌های همسایه بوده و در این راه جدی و دارای حسن نظر است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همسایه محوری جز استراتژی‌های سیاست خارجی کشورمان است، مطرح کرد: بر این اساس به اتفاقات گذشته خیلی وقعی نمی‌نهیم؛ باید یادآور شد در گذشته نشانه‌هایی برای برقراری ارتباط از سوی سعودی‌ها صادر شده، زیرا مشکلاتی داشتند که با کمک ایران می‌توانست حل شود، اما بعد از حل شدند رفتند.

وی ادامه داد: بنابراین باید اذعان کرد اگر ولیعهد سعودی حسن نیت برای تقویت ارتباط با ایران دارد، باید عزم جدی خودش را نشان دهد.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع برخی رفتار‌ها نشان می‌دهد میان اظهارات و واقعیت تناقض وجود دارد؛ به عنوان مثال راه اندازی شبکه ماهواره‌ای ۲۴ ساعته علیه ایران، دخالت در امور داخلی و ... بر ضد برقراری حسن ارتباط است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: محمد بن سلمان باید بداند نمی‌توان با کشوری دوستی برقرار کرد، اما خیر آن کشور را نخواست.

منبع: خانه ملت  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار