نماینده ولی فقیه در بوشهر:

جانبازان کتاب آموزش بزرگواری و ایثارگری هستند

آیت‌الله «صفایی بوشهری» با بیان اینکه جانبازان کتاب آموزش بزرگواری و ایثارگری هستند، گفت: هرکدام از جانبازان گران‌قدر می‌توانند الگویی بسیار عالی برای جوانان نسل حاضر باشند.
کد خبر: ۵۱۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 07March 2022

جانبازان می‌توانند الگویی بسیار عالی برای جوانان نسل حاضر باشندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، امروز (دوشنبه) در دیدار با «سلام رفاهی» و «عبدالحسین توحیدی» نمایندگان جانبازان هشت سال دفاع مقدس، با تبریک ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، جایگاه این عزیزان در پیشگاه ایزد منان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: جانبازان به حضرت ابوالفضل (ع) اقتدا کردند و در راه اسلام، ولایت و حمایت از جامعه اسلامی، اعضای وجود بدن خودشان را به خداوند هدیه دادند و از خداوند بزرگی و منزلت، پاداش گرفتند.

وی جانباز را نماد اسلامیت، ولایتمداری، استکبارستیزی و دفاع از حریم اسلام و میهن عنوان کرد و گفت: جانباز یک کتاب بزرگ از تعالی شخصیت انسان است که در راه دین و میهن خویش جانش را در معرض فدا شدن قرار می‌دهد و با صبر و تحمل، مشکلات جانبازی را تحمل می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جانبازان کتاب آموزش بزرگواری و ایثارگری هستند، تصریح کرد: هرکدام از جانبازان گران‌قدر می‌توانند الگویی بسیار عالی برای جوانان نسل حاضر باشند.

وی با بیان اینکه همه جامعه ما قدردان جانبازان هستند، تأکید کرد: از همه مسئولان تقاضا می‌شود به جانبازان و خانواده‌های آن‌ها به‌ویژه در حوزه اشتغال، عرصه‌های معیشتی، اقتصادی و مسکن توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار