فرمانده سپاه امام رضا (ع):

رزمایش کمک‌ مومنانه تجلی خدمت خالصانه بسیج است

سردار «غیاثی» گفت: ظرفیت‌های متعددی در اقشار تخصصی بسیج وجود دارد که می‌تواند در راستای گره‌گشایی از مشکلات بکارگیری شود و یکی از بهترین عرصه‌های درخشش این ظرفیت‌ها اردوهای جهادی و رزمایش‌های کمک مومنانه است.
کد خبر: ۵۱۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ - 07March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز در مراسم توزیع دو هزار و 500 بسته معیشتی بین دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌برخوردار با بیان اینکه بسیجیان همواره در کمک‌رسانی به نیازمندان جامعه پیشقدم هستند، اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه که به‌صورت مستمر از بدو شیوع بیماری کرونا اجرایی شده است، امروز به یک نهضت یاری‌رسانی مردمی و منسجم تبدیل شده که بعنوان یکی از نمونه‌های درخشان نقش‌آفرینی بسیج در میدان است.

وی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به اقشار محروم یکی از رسالت‌های مهم بسیج است، گفت: ظرفیت‌های متعددی در اقشار تخصصی بسیج وجود دارد که می‌تواند در راستای گره‌گشایی از مشکلات بکارگیری شود و یکی از بهترین عرصه‌های درخشش این ظرفیت‌ها اردوهای جهادی و رزمایش‌های کمک مومنانه است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی دیگر از اقدامات موثر بسیج در مقابله با بیماری کرونا بوده است، افزود: این طرح با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شد و نتایج بسیار خوبی در برداشت.

غیاثی خاطرنشان کرد: حضور فعال بسیجیان و اعضای گروه‌های جهادی در بیمارستان‌ها و همچنین در فرآیند واکسیناسیون و در کنار کادر بهداشت و درمان بار دیگر خاطرات ایثار و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را در اذهان زنده کرد.

وی با بیان اینکه سپاه در استان با تمام ظرفیت از طرح‌ها و اقدامات عام‌المنفعه حمایت می‌کند، ابراز داشت: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج نقش اصلی را در جمع‌آوری، سازماندهی و توزیع کمک‌های مومنانه و رساندن این کمک‌ها بدست اقشار نیازمند را ایفا می‌کنند؛ بر همین اساس اجرای این رزمایش بدون حضور فعال و خالصانه بسیجیان ممکن نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار