ثبت‌نام کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی آغاز شد

حوزه هنری استان زنجان با همکاری و مشارکت معاونت راهبری استان‌ها فراخوان ثبت‌نام کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی را منتشر کرد.
کد خبر: ۵۱۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ - 08March 2022

ثبت‌نام کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی آغاز شد«مهدی خدایی» معاون فرهنگی حوزه هنری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان در خصوص کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی اظهار داشت: این کارگاه مزین شده به نام هنرمند شهید «ابراهیم اصغری» است که ویژه نوقلمان و علاقمندان به پژوهش و تاریخ‌شفاهی برگزار خواهد شد.

خدایی مهلت ثبت‌نام این کارگاه را ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: این کارگاه یک دوره یک‌ساله است که با حضور اساتید ملی و با ظرفیت ۲۰ نفر در فضای مجازی برگزار خواهد شد، و یادآور شد: اگر امکان برگزاری کارگاه‌های حضوری فراهم باشد، در نظر داریم تا برخی از کلاس‌های این دوره بصورت حضوری برگزار شود.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان زنجان گفت: برگزاری کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی بر اساس سند زیست‌بوم و نقشه تحولی تدوین شده در حوزه هنری زنجان و در راستای پرداختن به سوژه‌های بومی و استانی برنامه‌ریزی شده است.

خدایی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی تولید محور خواهد بود، اظهار داشت: در پایان این دوره یکساله از تولیداتی که توسط اعضاء و شرکت‌کنندگان تولید می‌شود در راستای چاپ و انتشار نیز حمایت خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام مشخصات خود را (نام و نام‌خانوادگی) تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ به واتساپ شماره ۰۹۱۲۶۴۲۲۴۶۵ ارسال کنند. همچنین لازم به یادآوری است.

نخستین جلسه کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار