دبیر کل اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی‌های دانش آموزان کشور:

یزد استانی پیشرو و پیشتاز در حوزه اتحادیه انجمن اسلامی است

تاریخی گفت: باید استان یزد را استانی پیشرو و پیشتاز در حوزه اتحادیه انجمن اسلامی دانست.
کد خبر: ۵۱۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 08March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «حسین میرشریف» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد با «محمدکاظم رحیمی نژاد» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان یزد دیدار کرد. 

رحیمی نژاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، استان یزد را استانی با ظرفیت و دارای فرصت‌های ویژه دانست که می‌تواند نقطه آغازین و نمونه در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کشوری باشد.

وی فعالیت در مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی را ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: باید تشکیلاتمان را به گونه‌ای مدیریت کنیم تا در انجام وظایف و تحقق اهداف هم در بحث برنامه ریزی و سیاستگزاری و هم در اجراء موفق باشیم.

رحیمی نژاد با اشاره به این که همیشه با موانع زمینه رشد‌ها اتفاق می‌افتد گفت: حس خود برانگیختگی و خود انتقادی همراه با آگاهی منجر به رقم خوردن اتفاقات خوب خواهد بود و اتحادیه انجمن‌های اسلامی با وجود همه محدودیت‌ها که می‌تواند به نوبه خود حسن تلقی شود جای کار زیادی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش ایجاد روحیه مشارکت جویی و مشارکت طلبی دانش آموزان را یکی از اهداف تشکل‌های دانش آموزی دانست و اظهار داشت: دانش آموزان فعال در این حوزه موفق و منشا اثر خیر بوده اند.

پرهیز از موازی کاری و اشتراک در امور هم عرض در حوزه تشکل‌های دانش آموزی و توزیع و تعیین تکلیف جهت اثر بخشی بیشتر از دیگر موارد مطرح شده توسط مدیر کل آموزش و پرورش بود.

«حسین تاریخی» دبیر کل اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی‌های دانش آموزان کشور هم در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیر کل آموزش و پرورش، استان یزد را استانی پیشرو و پیشتاز در حوزه اتحادیه انجمن اسلامی دانست و از فعالیت‌های همکاران این حوزه تشکر و قدردانی کرد.

تاریخی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی افزود: با توجه به ظرفیت موجود در استان یزد، دبیرخانه طرح همکلاسی آسمانی را به استان یزد واگذار کردیم.

وی توضیحاتی پیرامون دستاورد‌های تحولی و سامانه عقیق که محل ثبت فعالیت‌های مدرسه‌ای است ارائه نمود و گفت: این سامانه قابلیت‌های زیادی دارد و ساختار‌های آن قابل ارتقاء می‌باشد.

در ابتدای این دیدار «میرشریف» رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزای استان هم گزارشی از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های انجمن اسلامی استان ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار