مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مازندران:

فرهنگ دفاع مقدس محیط کاملا حماسی و تربیتی ایجاد کرده است

«بابا گل‌زاده آهنگری» گفت: فرهنگ دفاع مقدس محیط کاملا حماسی و تربیتی برای فرزندان ما ایجاد کرده است.
کد خبر: ۵۵۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ - 24November 2022

فرهنگ دفاع مقدس محیط کاملا حماسی و تربیتی ایجاد کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «پیمان باباگل‌زاده آهنگری» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان مازندران امروز در آئین رونمایی از کتاب «همکلاسی آسمانی» با گرامیداشت یاد و خاطره هزار و ۷۱۰ شهید استان و بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس محیط کاملا حماسی و تربیتی برای فرزندان ما ایجاد کرده است، اظهار داشت: برای پسران تربیت حماسی و تربیت مسئولیت پذیری به همراه داشت و تربیت در دفاع مقدس پر رنگ شده در جامعه و در بین نوجوانان و جوانان و به سبب این تأثیرپذیری ۳۶ هزار دانش آموز در سراسر کشور تقدیم کردیم.

وی افزود: مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ادامه دهنده این فرهنگ بوده و بر آن شد تا الگوی هشت سال دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کند.

بابا گل زاده با اشاره به طرح سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز بیان کرد: گروه انجمن‌های اسلامی پرونده شهدای دانش آموز را در دست گرفتند و خاطرات، زندگی نامه، مصاحبه و گفت و گو و... استخراج کردند و به نوعی که با شهدا زندگی می‌کردند و در نهایت به یک یادواره شهید در مدرسه ختم می‌شد.

این مسئول با بیان اینکه در یک سال ۷۰۰ یادواره شهدا در ۷۰۰ مدرسه استان برگزار کردیم، ادامه داد: در این سال‌های اخیر تصمیم گرفتیم اطلاعات را ثبت و خوراک برای استفاده بچه‌های امروز تهیه بشود که خروجی آن کتاب «همکلاسی آسمانی» در قالب خاطرات موضوعی در یازده فصل به زبان محاوره‌ای به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه این کتاب کمک کار تربیتی برای مربیان و معلمین و دغدغه‌مندان تربیتی استان خواهد بود، گفت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش ۱۰۰۰ عنوان کتاب به چاپ رسیده است و معتقدیم که باید به دست همه و بویژه قشر نوجوان برسد و مجموعه‌های داوطلب پای کار بیایند و گسترش بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها