رئیس بنیاد شهرستان تاکستان:

جانبازان اسوه‌‌های صبر و ایثارند

جانبازان اسوه‌‌های صبر و ایثارند که با الگوبرداری از سبک زندگی آنها می‌توان به‌درستی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشت.
کد خبر: ۵۱۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸ - 08March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «سعید رحمانی » رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان به همراه «رضا طاهری» فرماندارتاکستان، «حسین رجبی» (فرزند شهید محمدحسن رجبی) دادستان تاکستان «امین‌زاده»، رئیس اداره اطلاعات تاکستان، «امیر جعفرزادگان » معاون سیاسی و امنیتی فرماندار با جانبازان دیدار کردند.

این دیدارها به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، با جانبازان ۷۰ درصد علی‌اکبر جعفری‌یزنی و ۵۰ درصد احمد حاتمی‌نژاد صورت گرفت.

در دیدارهای فوق، رحمانی با اشاره به اینکه جانباز ۷۰ درصد جعفری شهید زنده است اظهار داشت: این توفیق بزرگی برای ما محسوب می‌شود که با شهدای زنده حرف بزنیم و از توصیه‌های آنها بهره‌مند شویم.

وی ضمن تشریح رشادت‌های جانبار جعفری افزود: جانبازان اسوه‌‌های صبر و ایثارند که با الگوبرداری از سبک زندگی آنها می‌توان به‌درستی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشت.

در ادامه دیدارها، فرماندار تاکستان ضمن تبریک روز جانباز، از فداکاری‌های جانبازان قدردانی و برای آنها آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدواریم این عزیزان در آخرت دست ما را هم گرفته و شفیع‌مان باشند.

 وی افزود: تمام قد در خدمت جانبازان هستم و درب اتاق من همیشه به روی شما باز است زیرا خودم را خادم شما می‌دانم.
در ادامه دیدارهای فوق، دادستان تاکستان گفت: وقتی با جانبازان و خط‌شکنان جبهه دیدار می‌کنیم، نمی‌توانم اظهار کنم که فرزند شهیدم به دلیل اینکه در برابر رشادت‌های شما، ما جایگاهی نداریم.

همچنین در این دیدارها، جانبازان از حضور مسئولان در منزل‌شان ابراز خوشحالی کرده و از اینکه همچنان در تکریم و سرکشی از پایثارگران تلاش می‌کنند، قدردانی کردند.

در این دیدارها، مسئولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام والای جانبازان تجلیل کردند.

انهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار