معاون تربیت و آموزش ارتش تأکید کرد؛

لزوم فراهم کردن زمینه پیشرفت افسران جوان در گام دوم انقلاب اسلامی

امیر سرتیپ «شیخ» گفت: باید زمینه رشد افسران جوان در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و در تراز ارتش انقلابی را فراهم کنیم.
کد خبر: ۵۱۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ - 09March 2022

امیر سرتیپ شیخبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش در مراسم ارزشیابی عملکرد دانشگاه‌های افسری ارتش که روز گذشته (سه‌شنبه) به میزبانی دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: به‌منظور هدایت علمی و منطقی دانشگاه‌های افسری منطبق با نقشه راه تربیت و آموزش ترسیمی، عملکرد دانشگاه‌ها را با معیار‌های از پیش تدوین شده مورد سنجش قرار می‌دهیم و مسیر حرکت آن‌ها را رصد و پایش می‌کنیم تا از مسیر طراحی شده خارج نشوند.

وی ادامه داد: ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های ارزشیابی عملکرد دانشگاه‌های افسری ارتش در حوزه‌های شایستگی‌های اعتقادی، عملی، مدیریتی، اطلاعاتی، اجتماعی، شخصیتی و اخلاقی ترسیم شده که محور جهت‌گیری‌های تربیتی و آموزشی دانشگاه‌ها را تصویر می‌کند.

معاون تربیت و آموزش ارتش اضافه کرد: ارزشیابی عملکرد دانشگاه‌های افسری ارتش به‌عنوان یک فرآیند رسمی، می‌تواند دانشگاه‌های افسری ارتش را در یک معیار معتبر و منطقی مقایسه کرده و مسیر تعالی و رشد آن‌ها را فراهم کند.

امیر شیخ خاطرنشان کرد: وقتی که مدیریت با عقلانیت و قاعده و بر مدار منطق علمی باشد، در شرایط بحران نیز می‌توان نتیجه منطقی تحصیل کرد و سربلند از آن بیرون آمد.

وی با تبریک کسب رتبه اول دانشگاه افسری امام علی (ع) در بین دانشگاه‌های افسری گفت: باید مسیر رشد و تعالی افسران جوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر گام دوم انقلاب و برای ساخت ارتش انقلابی از امروز برای فردا طراحی کرد و نسل فردا را امروز تربیت کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار