مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

کتاب «از لنده تا تکریت» به چاپ رسید

سرهنگ «آسمند» از چاپ کتاب «از لنده تا تکریت»، خاطرات خودنوشت «سید حجت هاشمی» از اردوگاه‌های رژیم بعث عراق خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۲ - 13March 2022

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از چاپ کتاب «از لنده تا تکریت» خبر داد و اظهار داشت: این کتاب روایتگر خاطرات خودنوشت «سیدحجت هاشمی» از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس از اردوگاه‌های رژیم بعث عراق است که در سال ۱۴۰۰ با حمایت این اداره‌کل به چاپ رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: سیدحجت هاشمی در این کتاب در پنج بخش، خاطرات چهارمین اعزام خود به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را که به اسارت وی منتهی شد، با قلمی شیوا و روان به رشته تحریر درآورده است.

آسمند تصریح کرد: در بخش اول این کتاب به نحوه ایجاد انگیزه برای اعزام و حال و هوای دوره جوانی، در بخش دوم به استقرار در خط مقدم و حوادث مربوط به آن، در بخش سوم به نحوه اسارت و مقاومت در دژ خندق، در بخش چهارم به اتفاقات زندگی اردوگاهی در عراق و در بخش پنجم کتاب به روزهای آزادی و پس از اسارت پرداخته شده است.

وی بیان کرد: این کتاب در شمارگان ۵۰۰ جلد، با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد چاپ شده است و ۲۳ اسفند امسال طی آیینی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار