نماینده مردم تهران در مجلس:

شایعه جاسوس بودن «شکدوم» ناشی از ضربه خوردن از نظام اسلامی است

سردار کوثری درخصوص طرح جاسوس بودن «کاترین شکدوم» توسط یک کانال تلگرامی، گفت: این جریان‌ها به دنبال مطرح کردن خودشان هستند، همچنین این رفتار‌ها ناشی از ضربه خوردن آن‌ها از نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ - 09March 2022

شایعه جاسوس بودن «شکدوم» ناشی از ضربه خوردن از نظام اسلامی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفتگو درخصوص کاترین پرز شکدوم با سردار «اسماعیل کوثری»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کرد.

سردار کوثری با اشاره به ادعا‌هایی که درخصوص نفوذ کاترین شکدوم مطرح می‌شود، گفت: اینگونه افراد تلاش می‌کنند با طرح ادعاهایی، خودشان را بین مجموعه مسئولین نظام جا بزنند و از این طریق به اهداف مشخصی دست پیدا کنند و در نهایت بعضی از مسئولین هم استقبال می‌کنند، زیرا تمایل آن‌ها را مشاهده می‌کنند.

وی افزود: این افراد نفوذی و کسانی که پشت این جریان‌ها قرار دارند در جامعه تکراری شده‌اند، زیرا از این مورد‌ها در طول ۴۳ سال گذشته بسیار دیده شده است. مسئولین و نهاد‌های نظارتی باید دقت و توجه بیشتری داشته باشند. پیش از هر چیزی باید سوابق این افراد استخراج شود تا عواقب آن سنجیده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس به طرح جاسوس بودن کاترین شکدوم توسط یک کانال تلگرامی اشاره و اظهار کرد: این جریان‌ها به دنبال مطرح کردن خودشان هستند. همچنین این رفتار‌ها ناشی از ضربه خوردن آن‌ها از نظام جمهوری اسلامی است. البته آن‌ها ادعایی را مطرح کردند که نتوانستند ادامه دهند و در نهایت کم آوردند.

وی از تلاش جریان‌های مخالف برای زیر سوال بردن نظام گفت و در عین حال تصریح کرد: نظام اسلامی به لطف خدا یک رهبر بسیار بسیار آگاه و باهوشی دارد و مردم نیز همراه هستند. این خبرپراکنی‌ها شاید در ساعات اول برای آن‌ها بهره‌ای داشته باشد، اما در نهایت به ضرر خود آن‌ها خواهد بود، زیرا مردم کشور بهتر آن را درک می‌کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار