مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

مجاهدت خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت تداوم‌بخش راه شهداست

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: مجاهدت خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت در عرصه آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جامعه تداوم‌بخش راه شهداست.
کد خبر: ۵۱۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ - 09March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، دومین همایش تقدیر از خبرنگاران شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی یادبود ۱۱ شهید رسانه با حضور حجت‌الاسلام «سیدرمضان موسوی‌مقدم» قائم مقام صداوسیما، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، خانواده شهدای رسانه و خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت امروز در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام معصومی در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران در طول سال حضور فعال در اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار حوزه ایثار و شهادت دارند.

وی افزود: اگر فضای استان خراسان رضوی معطر به عطر شهادت است مرهون تلاش خبرنگاران است.

این مسئول خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فضیلت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را کمتر از شهادت نمی‌دانند بر همین اساس مجاهدت خبرنگاران در عرصه آگاهی‌بخشی تداوم‌بخش راه شهدا و شهیدگونه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: اگر قیام اباعبدالله (ع) و همچنین نام سیدالشهدا (ع) و شهدای کربلا جاودانه شده به برکت مجاهدت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است که بعد از قیام عاشورا به تبیین این حماسه پرداختند و جامعه را نسبت به عملکرد ضد دینی یزید آگاه کردند.

معصومی در پایان گفت: خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت که مروج ارزش‌ها هستند برای ارتقا سطح اثربخشی به اقدامات رسانه‌ای خود عمق ببخشند.

در این مراسم توسط قائم مقام صداوسیما و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از خانواده خبرنگار جاویدالاثر «کاظم اخوان» و خبرنگاران شهید «محسن خزایی»، «مجید حجتی»، «سیدمحمود سیدی»، «عبدالحمید عسگری»، «محمود ایمانی‌مقدم»، عکاس شهید «غلامرضا غلامحسین‌مقدم»، فیلمبرداران شهید «محسن آرامش» و «یوسف نصوحی‌پور»، «احسان آرمان‌نسب» و «حیدرعلی براتی»، پیشکسوتان رسانه فعال در حوزه ایثار و شهادت و همچنین جمعی از خبرنگاران تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها