مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار ‌و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد؛

اجرای تئاتر «داوطلب» به مناسبت روز شهدا

«لطفی‌شهپر» از اجرای تئاتر «داوطلب» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان و با همکاری مدیریت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان به مناسبت روز شهدا خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸ - 09March 2022

اجرای تتاتر «داوطلب» به مناسبت روز شهدا«امین لطفی‌شهپر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان و با همکاری مدیریت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان نمایش تئاتر «داوطلب» به مناسبت روز شهدا اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: این نمایش به کارگردانی «مهدی روزبهانی»، نویسندگی «آرزو بهرامی» و بازیگری «فروزان حسینی»، «سوسن بشیر ذرتی» و «مهدی روزبهانی» با موضوع سردار سلیمانی تهیه شده است.

لطفی ادامه داد: در این تئاتر هنرمندان به صورت غیرمستقیم و با یک فضای جذاب برای مخاطب به اجرای تئاتر می‌پردازند و قسمتی از نمایش به این شکل است که دو خانم و یک آقا از اعضای داعش هستند، ولی تماشاچی‌ها نمی‌داند در بین آنان به دنبال داوطلب برای داعش هستند.

وی یادآور شد: این تئاتر در روز پنج‌شنبه (۱۹ اسفند) ساعت ۱۱ در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان و ساعت ۱۳ در گلزار شهدای همدان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار