نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ذات شهدا مقدس است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» ذات شهدا را مقدس خواند و گفت: یقینا نام پرافتخار شهدا همواره در تاریخ ماندگار و می‌درخشد و امیدوارم خداوند متعال همواره ما را قدردان و ادامه‌دهنده راه شهدا قرار دهد.
کد خبر: ۵۱۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ - 10March 2022

ذات شهدا مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز در یادواره شهدای شهرستان دهگلان و شهید مدافع حرم امیرعلی محمدیان که در هتل شادی این شهر برگزار شد، ضمن قدردانی از متولیان برگزاری این مراسم اظهار داشت:‌ حضور در یادواره و محفل‌های شهدا یک نوع الگوبرداری از تربیت دینی و معنوی است که با رزق حلال و تربیت شایسته به یک جوانی همچون شهید امیرعلی محمدیان در این سن و سال در هنگام شهادت اعطا می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: شهیدی همچون امیر‌علی محمدیان یک جوانی با کمتر از ۳۰ سال می‌توانست به جوانی خود بپردازد و کنار خانواده‌اش بماند اما با انتخاب شایسته، راه دیگری را در بر گرفت و دور از وطن برای دفاع از حرم، جانش را تقدیم کرد و این‌گونه محبوب شد.

حجت‌الاسلام پورذهبی عنوان کرد: بنده هر وقت نام شهدای خان طومان برایم تداعی می‌شود ارتباط خاصی با شهدا پیدا کرده و آن برگرفته از خدمات، روح، سیره معنوی و عبادی شهداست.

وی جهاد، مهاجرت، شجاعت و توجه به ساحت قدسی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را راز محبوبیت شهدا خواند و عنوان کرد: انسان با داشتن این ویژگی‌ها و گام برداشتن در راه امام حسین(ع)، محبوب و مورد احترام مردم قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ذات شهدا را مقدس خواند و ابراز داشت: یقینا نام پرافتخار شهدا همواره در تاریخ ماندگار و می‌درخشد و امیدوارم خداوند متعال همواره ما را قدردان و ادامه‌دهنده راه شهدا قرار دهد و عاقبت همه ما را ختم به شهادت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار