فرمانده سپاه سنندج خبر داد:

برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه در هفته بسیج در سنندج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در ایام هفته گرامیداشت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ - 17November 2021

به گزارش خبرنگار دفاعپرس از کردستان، سرهنگ حسن عسکری عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سنندج از همه ادارات و سازمان‌هایی که در تشییع شهیده فاطمه اسدی مشارکت داشتند تقدیر کرد و اظهار داشت: اینگونه تشییع‌های باشکوه نشان می‌دهد مردم ما وفادار به انقلاب و آرمان‌های شهدا از جمله این شهید عزیز که سند مظلومیت مردم کردستان بود، هستند.  امسال هفته بسیج با شعار «بسیج پاره تن مردم است» از ۲۸ آبان ماه آغاز می شود و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت.

عسکری افزود: برای پاسداشت این ایام ۳۰ عنوان برنامه حقیقی و ۲۴ عنوان برنامه در فضای مجازی تعریف شده است که بیش از ۸۰۰ ریز برنامه را شامل می شود. بیش از ۹۰ درصد برنامه های چهل و دومین سالگرد هفته بسیج در سطح پایگاه ها و کاملا مردمی برگزار می شود.

وی گفت: توزیع بسته های بهداشتی و کمک های مومنانه، توزیع نان مهربانی، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح پایگاه بسیج، پویش نذر خون، اعزام اکیپ پزشکی و راه اندازی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در یکی از محلات حاشیه شهر، مشاوره خانوادگی، مسابقات ورزشی، پیاده روی خانواده در روستای «آساوله»، طرح همگام با کشاورز، میزخدمت و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: در روز سوم آذرماه تیر اجتماع بزرگ شش هزار نفری بسیجیان سنندج برگزار می شود و برای این روز نیز برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است. هفته بسیج فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی و ارزش های اسلامی است لذا در این راستا برنامه های متعددی نیز در فضای مجازی تدوین شده است و هشتک های «من یک سلیمانی هستم» و «بسیج پاره تن مردم است» در طول این هفته به صورت گسترده توسط بسیجیان بازنشر خواهد یافت.

وی افزود: عطرافشانی گلزار شهدا در بهشت محمدی و سرکشی از خانواده های معزز شهدا از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت بسیج خواهد بود که با همراهی و مشارکت بسیجیان در مناطق شهری و روستایی انجام می شود.

عبدالعلی اسفندیاری معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج نیز در این جلسه گفت: عزت، اقتدار و سربلندی کنونی کشورمان مرهون جانفشانی و ایثارگری ها و مجاهدت های بسیجیان بوده و شجره طیبه بسیج مایه فخر همه ایرانیان است.  قدم نهادن در مسیر تحقق آرمان های بسیج افتخاری بزرگ بوده و با تمام توان و بسیج همه امکانات و ظرفیت ها در شهرستان برای برپایی هر چه باشکوه برنامه های هفته بسیج تلاش خواهیم کرد.

اسفندیاری بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان باید در اجرای برنامه های هفته بسیج مشارکتی حداکثری داشته باشند. بسیج در عرصه های مختلف انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرد و امروز نیز در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی یاری گر دستگاه های اجرایی است. در دوران شیوع ویروس کرونا نیز شاهد نقش آفرینی ویژه بسیجیان هستیم که به یاری کادر درمان شتافتند و با اجرای موفق طرح شهید سلیمانی زمینه ساز آرامش اجتماعی و کمک به نیازمندان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار