فرماندار جدید شهرستان سنندج:

مدیران با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند

«عسکری» گفت: مدیران باید با روحیه جهادی خود را خدمتگزار مردم بدانند و از ظرفیت‌های خلاق و جوان استفاده در راستای شکوفایی و برطرف‌کردن مشکلات استفاده کنند.
کد خبر: ۵۱۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 16April 2022

مدیران با روحیه جهادی به مردم خدمت کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، امروز در مراسمی با حضور مسئولان استانی کردستان، از خدمات «یحیی نظری» فرماندار سابق سنندج تجلیل و «حسن عسکری» که مسئولیت سازمان بسیج فرهنگیان کردستان، فرماندهی سپاه بیجار و ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج را در کارنامه کاری‌ خود دارد به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

«حسن عسکری» فرماندار جدید شهرستان سنندج در این مراسم که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، با قدردانی از از اعتماد استاندار کردستان و موافقت فرمانده سپاه بیت‌المقدس با ماموریت وی در دولت، اظهار داشت: مسئولیت امانتی است که باید در راه خدمت به مردم استفاده کرد چرا که مردم ولی‌نعمت نظام هستند و هر جا مردم پای کار بوده‌اند معجزه‌ای آفریده شده است و مصادیق تاثیرگذاری آنها را در انتخابات و سایر عرصه‌ها مشاهده کرده‌ایم.

وی افزود: با روی کارآمدن دولت مردمی و جهادی و خدمتگزار بارقه‌های امید در بین مردم شکوفا شده و این دولت نشان داده که پای کار است و برای شکوفایی جامعه و رفع مسائل و مشکلات مردم تلاش می‌کند. مدیران باید با روحیه جهادی و خدمتگزاری خود را نوکر مردم بدانند و از ظرفیت‌های خلاق و جوان استفاده در راستای شکوفایی و برطرف‌کردن مشکلات استفاده کنند.

وی عنوان کرد: سنندج با یک سوم جمعیت استان کردستان نیازمند توجه ویژه است که با حمایت مسئولان در پیگیری حل مشکلات راهگشا خواهد بود.خدمات‌رسانی به مردم سنندج که ویترین استان است باید مورد توجه قرار گیرد و با سابقه خدمت در سطح استان و شهرستان با مشکلات سنندج آگاه هستم و به پشتیبانی استاندار و معاونین وی تغییراتی در سطح شهرستان و گام مثبتی در رفع مشکلات ایجاد خواهیم کرد.

وی گفت: افق دید ما رفع مشکلات مردم است که البته این نیازمند بهبود وضعیت و همراهی مدیران بالادستی و ایجاد زمینه است اگرچه ما در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

فرماندار سنندج، تلاش برای حل مشکل آب شرب سنندج و مناطق حاشیه‌ای، ساماندهی و خدمات‌رسانی به حاشیه‌نشینان سنندج، تلاش برای رفع بیکاری با افزایش تولید و رونق‌بخشی به کارخانجات و واحدهای تولیدی، پیگیری مشکلات روستائیان و جلوگیری از مهاجرت، اقدامات عمران شهری، بافت فرسوده، ایجاد تفرجگاه‌های بزرگ، توجه ویژه به مطالبات روحانیون و ماموستایان منطقه، توجه به نیازهای جوانان در اشتغال، مسکن و ورزش، تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی سنندج و تقویت فعالیت انجمن‌های مردم‌نهاد را از اولویت‌های کاری خود در این شهرستان ذکر کرد.

وی عنوان کرد: امروز لباس مقدس پاسداری را از تن درآوردم اما در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم که رسالت، روحیه و تعهد پاسداری را با خودم به مجموعه دولت ببرم و در آنجا هم پاسدار انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب که نوکری مردم و خدمت به مردم است را داشته باشم.

خدمت به مردم سرلوحه مسئولیت گذاشتم

«یحیی نظری» فرماندار سابق سنندج در این مراسم اظهار داشت: حدود ۱۴ ماه توفیق خدمت به مردم در فرمانداری سنندج عطا کرد که شهرستان فرهنگ و اصالت و مرکز موسیفی جهان و مرکز مسجد و مناره است. در شرایطی این مسئولیت را پذیرفتم که مصادف با مهم‌ترین رویداد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و اواخر دولت تدبیر و امید بود.

وی ادامه داد: در رفت و آمد دولت‌ها جابجایی مسئولیت‌ها صورت می‌گیرد اما هر جایی و در هر منصب و مقطعی فرصتی پیش آمده خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌ام. در دوران کرونا که مشکلات بیشتر آن متوجه بخش درمان بود، این بخش تلاش‌های وافری داشتند و بخشی از آن مباحث اجتماعی بود که به جامعه تحمیل شد.

فرماندار سابق سنندج تصریح کرد: مشارکت لازمه برگزاری انتخابات است و همه تلاش داشتند که این مهم تحقق پیدا کند در حالیکه فاصله‌گذاری اجتماعی نوعی تضاد با مشارکت مردم در انتخابات داشت که باید مدیریت می‌شد. با کمک مردم و همه دستگاه‌های اجرای هم بحث کرونا مدیریت شد و هم انتخابات سالمی برگزار شد.

وی همچنین گفت: در کنار مدیریت کرونا، از سایر مسئولیت در زمینه نظارت بر بازار و اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان سنندج هم غافل نشدیم. هر چند شبانه‌روز تلاش کردیم مشکلات مردم حل شود اما در مقابل مردم سنندج شرمنده هستم که نتوانستیم آنچنان مشکلات آنان را برطرف کنیم و انتظارات آنها را برآورده سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها