فرمانده سپاه شهرستان سنندج:

هنرمندان با زبان هنر برای جامعه امیدآفرینی کنند

«عسکری» گفت: هنرمندان کردستانی می‌توانند با زبان هنر، افتخارات گذشته، دستاوردهای انقلاب اسلامی و امید به آینده را برای جامعه بازگو کنند.
کد خبر: ۵۱۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ - 13April 2022

هنرمندان با زبان هنر جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب را بازگو کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «حسن عسکری» فرمانده سپاه شهرستان سنندج، امروز (چهارشنبه) در دیدار جمعی از هنرمندان استان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: گام اول انقلاب را پشت سرگذاشته و در گام دوم انقلاب، بیانیه‌ای مهم را پیش‌رو داشته که باید از آن به‌عنوان چراغ راه استفاده کنیم.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را افتخار به گذشته و امید به آینده دانست و گفت: دشمن برای اینکه در گام دوم انقلاب، گذشته ما را زیرسوال ببرد و زمین‌گیرمان کند، از هر توطئه و ترفندی استفاده خواهد کرد؛ لذا می‌طلبد که با ارتقاء بصیرت و آگاهی در مقابل آنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با بیان اینکه هر کسی سیاه‌نمایی و دروغ‌پراکنی کند، بر خلاف فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب کار کرده است، تصریح کرد: نقد منصفانه و خوشبینانه لازم است؛ اما نباید طوری نقد کنیم که دلسوزان انقلاب ناامید و زحمات انجام شده نادیده گرفته شود.

وی بیان کرد: هنرمندان هفت توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین را بر عهده دارند که امیدواریم در این راستا گام بردارند.

عسکری یادآور شد: هنرمندان کردستانی می‌توانند با زبان هنر افتخارات گذشته، دستاورد‌های انقلاب و امید به آینده را برای جامعه بازگو کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار