نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید روحیه جهادی و انقلابی در مجموعه‌های اداری حاکم شود

«محمدی لائینی» گفت: باید روحیه جهادی و انقلابی بر روح مدیران سازمان‌ها و نهادها جریان و سیلان یابد.
کد خبر: ۵۱۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵ - 18April 2022

باید روحیه جهادی و انقلابی بر مجموعه‌های اداری جریان یابدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه امروز (دوشنبه) در آئین معارفه سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه روحیه و انگیزه و تلاش جهادی باید بر پیکر مجموعه جهاد حاکم باشد، اظهار داشت: باید این روح در این پیکر سیلان و جریان داشته باشد. 

وی به اهمیت کشاورزی در استان و استانهای دیگر پرداخت و افزود: با توجه به شرایط مساعد خاک و هوا در استان، مدیریت بر این مجموعه به همین اندازه مهم است و باید از روحیه و تفکر جهادی و انقلابی برخوردار باشد و این روحیه را هم شخصا داشته باشد و هم در مجموعه حاکم کند.

محمدی لائینی اضافه کرد: باید تخصص لازم در حوزه کشاورزی و آشنایی کامل در مجموعه سازمان‌های زیر نظر آن موجود باشد تا وزارتخانه استانی در مازندران موفق‌تر از همه زمانهای گذشته مدیریت بشود و راندمان کاری داشته باشد.

امام جمعه ساری بیان داشت: باید طرح توسعه در رابطه با جهاد کشاورزی و دانش بنیان شدن و چشم انداز و افق پیش رو با توجه به اسناد بالادستی دولت که در راستای شعار سال تهیه شده است را در دستور کار قرار بدهیم و مطالبه گری کنیم.

محمدی لائینی گفت: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی بازوی قوی و پشتوانه قوی برای مدیریت این مجموعه است و با هم‌افزایی و همگرایی زیبا می‌توانند مجموعه را با تلاش علمی دانش بنیان، جهادی پویا و تحول آفرین پیش ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها