ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد؛

راهیان نور فرصتی برای تربیت سفیران فرهنگی در حوزه فرهنگ جهاد

سرهنگ پاسدار کریمی گفت:‌ اردوهای راهیان نور فرصتی برای تربیت سفیران فرهنگی در حوزه فرهنگ جهاد و شهادت است.
کد خبر: ۵۱۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 10March 2022

راهیان نور فرصتی برای تربیت سفیران فرهنگی در حوزه فرهنگ جهادسرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در آیین اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی مقابل مرکزی فرهنگی موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس و گفتمان سازی با محوریت ایثار و شهادت از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور است و برگزاری راهیان نور در تقویت نشاط اجتماعی و معنویت در بین جوانان بسیار موثر است.

وی افزود: راهیان نور فرصتی مناسب برای خودسازی و تربیت سفیران فرهنگی در حوزه جهاد و شهادت است و تربیت نیرو در حوزه دفاع مقدس در گام دوم اهمیت بسیاری دارد و اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب در این راستا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: در راستای برگزاری باشکوه اردوهای راهیان نور قرارگاه تخصصی راهیان نور استان مرکزی با حضور تمام یگان‌های نظامی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده و کلیه مسائل از قبیل شیوه برگزاری، نظارت‌ها، محتویات و سایر مسائل در این قرارگاه بررسی می‌شود و از ظرفیت‌های ستاد کنگره شهدای استان در این راستا استفاده خواهد شد.

کریمی اضافه کرد: تشکیل کمیته تخصصی رسانه و فضای مجازی ذیل قرارگاه تخصصی راهیان نور یکی از برنامه‌های مهم است و در استان مرکزی علاوه بر اعزام حضوری، راهیان نور مجازی را در قالب شبکه شاد، صدا و سیما و سایر رسانه‌‌ها و فضای مجازی دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اردوهای حضوری راهیان نور در استان مرکزی در سه مرحله دانش آموزی، دانشجویی و عمومی برگزار می شود، گفت: راهیان نور همچون یک رزمایش عظیم فرهنگی و تربیتی است که از ابتدای اسفند ‌سال جاری شروع شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: امیدواریم با مدیریت و کاهش شیوع بیماری بتوانیم حجم عظیمی از زائرین را به مناطق عملیاتی و سرزمین‌های نور اعزام کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: شعار امسال اردوهای راهیان نور ما مقاوم هستیم است که تمام برنامه‌ها با این رویکرد و تحقق جهاد تبیین برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار