ما مقاوم هستیم/ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی:

اردوی‌های راهیان نور مصداق عملیاتی جهاد تبیین است

پوراسماعیل با بیان اینکه اردوی راهیان نور مصداق عملیاتی جهاد تبیین است، گفت: با توجه به اهمیت مسئله جهاد تبیین، محوریت برنامه‌های راهیان نور دانشجویی امسال تحقق جهاد تبیین انجام می‌شود و جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس می‌تواند الگو‌های کامل را برای جوانان معرفی کند.
کد خبر: ۵۱۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ - 10March 2022

اردوی راهیان نور مصداق عملیاتی جهاد تبیین است/ یک هزار دانشجوی استان مرکزی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «ابراهیم پوراسماعیل» مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در آیین اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان جامعه از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی است که به عنوان یک برنامه بزرگ فرهنگی در دانشگاه ها انجام می‌شود.

وی افزود: در طول این سال‌ها اردوهای راهیان نور دانشجویی اثرات تربیتی خود را به وضوح نشان داده و این اردوها در بین جوانان و دانشجویان تحول‌آفرین است و با توجه به توطئه‌های دشمنان در تحریف و به فراموشی سپردن فرهنگ دفاع مقدس این اردوها مؤثرترین راهکار برای خنثی‌سازی توطئه‌های جنگ نرم است.

پوراسماعیل با بیان اینکه اردوی راهیان نور مصداق عملیاتی جهاد تبیین است، گفت: با توجه به اهمیت مسئله جهاد تبیین، محوریت برنامه های راهیان نور دانشجویی امسال تحقق جهاد تبیین انجام می شود و جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس می تواند الگوهای کامل را برای جوانان معرفی کند و کارآمدی فرهنگ دفاع مقدس را برای جوانان نشان دهد.

وی افزود: یکی از ضرورت های موثر بودن اردوهای راهیان نور دانشجویی استفاده از راویان تخصصی است که در این راستا علاوه بر برگزاری دوره از ظرفیت پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس استان استفاده می شودو همچنین بیش از یکصد خادم نیز تربیت شده اند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره با برنامه های امسال بسیج دانشجویی در برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: در سالجاری با توجه به محدودیت‌های کرونایی اعزام یک هزار دانشجوی خواهر و برادر پیش بینی شده که در طی ۱۰ مرحله در اسفند ماه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: کلیه شرکت کنندگان علاوه بر اینکه سه دوز واکسن را دریافت کرده اند مشخصات آنها در سامانه وزارت بهداشت ثبت می شود و رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدای برنامه تا پایان آن یک اصل مهم است و علاوه بر اعزام تیم بهداشت و درمان همراه کاروان ها، اتوبوس ها با ظرفیت ۷۰ درصد و کمتر خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها