مجموعه ۴۰ جلدی «گام به گام» در فرهنگسرای اندیشه رونمایی می‌شود

فرهنگسرای اندیشه با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مراسم رونمایی از مجموعه کتاب ۴۰ جلدی «گام به گام» پیوست نوجوانانه بیانیه گام دوم انقلاب را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۱۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ - 12March 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم رونمایی از مجموعه کتاب ۴۰ جلدی «گام به گام»، پیوست نوجوانانه بیانیه گام دوم انقلاب با مشارکت فرهنگسرای اندیشه و معاونت فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس روزمه مدیر فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به محتوای کتاب گفت: این مجموعه چهل جلدی پرسش‌های دانش‌آموزان درباره بیانیه گام دوم انقلاب و پاسخ‌های علمی و اندیشه‌ای به این سوالات است که در قالب مجموعه‌ای ارزشمند گردآوری شده و در اختیار عموم مردم به ویژه نسل جوان قرار دارد.

وی ادامه داد: برای تالیف این مجموعه، متن بیانیه گام دوم انقلاب را در اختیار دانش‌آموزان سراسر کشور قرار دادیم و از آنان درخواست کردیم تا ضمن مطالعه دقیق آن، سوالات خود را از متن بیانیه مطرح کنند. طی فرآیندی این سوالات جمع‌آوری و در اختیار نخبگان و صاحبان اندیشه در موضوع بیانیه گام دوم قرار گرفت. پاسخ‌های آنان به همراه سوالات دانش‌آموزان در قالب مجموعه‌ای چهل جلدی منتشر شده است.

این فعال فرهنگی با اشاره به لزوم انجام چنین برنامه‌هایی با محوریت بیانیه گام دوم گفت: مقام معظم رهبری این بیانیه را برای همه مردم ایران صادر کردند اما انتخاب حکیمانه ایشان مبنی بر مخاطب قرار دادن جوانان، پیام‌های متعدد و روشنی به مردم، نخبگان و نهادهای فرهنگی دارد. نباید فراموش کنیم که جوانان به عنوان نسل آینده کشورمان پیشبرنده انقلاب اسلامی در سطوح مختلف آن هستند و به همین دلیل است که دشمنان روی این نسل سرمایه‌گذاری کرده و با اقدامات مختلف سعی در انحراف آنان دارد. ارائه تصویر غلط از تاریخ انقلاب اسلامی به آنان در کنار کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب از جمله همین تلاش‌های معاندانه است.

وی تاکید کرد: از این روی لازم است که با دقت بیشتری نسبت به نسل جوان عمل کرد و با تبیین بیانیه گام دوم که چراغ راه آینده کشور است، مسیر درست را به آنان نشان بدهیم. مجموعه چهل جلدی «گام به گام» ضمن پاسخگویی به سوالات ذهنی دانش‌آموزان مبتنی بر بسترهای فکری و اندیشه‌ای مجموعه ارزشمندی را پیش‌روی همه مخاطبان قرار داده است.

براساس این گزارش، مراسم رونمایی از مجموعه کتب «گام به گام» روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و جمعی از نخبگان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار