به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش؛

نخستین همایش تبیینی و بصیرتی طلاب وظیفه نیروهای مسلح برگزار شد

نخستین همایش تبیینی و بصیرتی طلاب وظیفه نیروهای مسلح امروز به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ - 12March 2022

نخستین همایش تبیینی و بصیرتی طلاب وظیفه نیروهای مسلح برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نخستین همایش تبیینی و بصیرتی طلاب وظیفه نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام «صفرعلی مرادی» رئیس امور روحانیون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام «محمد بهمن» رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی و جمعی از معاونان و فرماندهان برگزار شد.

حجت الاسلام مرادی، رئیس امور روحانیون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره لزوم جهاد تبیین اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری حکم جهاد تبیین داده‌اند و در یک سال اخیر بارها کلمه جهاد تبیین را تکرار و بر آن تاکید کرده‌اند. این اتفاق برای من و شما ابلاغ و تکلیف است. تکلیفی که برای همه علما و روحانیت حوزه‌های علمیه ایجاد شده است. برای مقابله با هزاران رسانه صوتی و تصویری که بیشتر هم از بیرون از مرزها در حال پمپاژ اندیشه‌های مخرب در تفکرات جوانان ما هستند، حکم جهاد داده شده و این وظیفه ما در موضوع جهاد تبیین است که از بیانات مقام معظم رهبری استفاده کنیم و با یک انرژی مضاعف این رسالت را انجام دهیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظام اسلامی تصریح کرد: امروزه با توجه به پیشرفت‌های نظام اسلامی، ما مورد تهاجم و حمله‌های بیشتری قرار گرفته‌ایم و باید در اجرایی شدن جهاد تبیین کوشا باشیم. ما شاهد هستیم که قرارگاه‌های غربی، عبری و عربی تمام توان خود را علیه اسلام، روحانیت، مرجعیت و همه نهادهای موثر در رشد اسلام متمرکز کرده‌اند. رسالت و وظیفه ما سنگین‌تر است و باید تلاش خود را در جهاد تبیین مضاعف کنیم.

رئیس امور روحانیون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه ما امروز میراث‌دار خون هزاران شهیدی هستیم که از جان خود گذشتند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین حکم ابلاغی مقام معظم رهبری برای زنده نگهداشتن، تبیین و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی است. باید عرصه‌های مختلفی را برای جهاد تبیین مشخص کنید که یکی از این عرصه‌ها فضای مجازی است. عرصه دیگر همان تبلیغ سنتی است و روش دیگر نیز تبلیغ چهره به چهره است. باید ارتباط چهره به چهره داشته باشیم و از این فرصت که در سازمان‌های مختلف وجود دارد استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار