رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خبر داد؛

حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛ اولویت برنامه‌های شهرداری اردبیل

«انصاری» گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اردبیل و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در بودجه سال جدید، حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اولویت برنامه‌های فرهنگی شهرداری اردبیل قرار دارد.
کد خبر: ۵۱۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ - 14March 2022

حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در اولویت برنامه های فرهنگی شهرداری اردبیل است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در ساختمان شورای اسلامی شهر اردبیل با «جواد انصاری» رییس شورای اسلامی این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

«واحد» در این دیدار اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با داشتن برنامه کار منظم و مدون عمرانی و فرهنگی، با مشارکت گسترده ادارات و نهادها و نیروهای انتظامی و نظامی توانسته است به مقوله ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس جامع‌ترین نگاه را داشته باشد.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل همچنین با برپایی ستادهای مختلف در ایام و مناسبت‌ها، توانسته است تا اعضای فعال ستاد و تا حدود زیادی تمامی بدنه دولتی و حتی بخش خصوصی را در گسترش فرهنگ دفاع مقدس  همراه کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تأکید کرد: ساماندهی محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و نصب سامانه روشنایی و صوتی این محوطه، چاپ و انتشار کتب، برگزاری جلسات بازخوانی ۱۹ عملیات دفاع مقدس و بررسی نقش یگان‌ها و رزمندگان استان و شهرستان اردبیل در این عملیات‌ها و...، از جمله برنامه‌هایی هستند که انتظار می‌رود شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل در انجام آن‌ها یاری‌گر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان باشند.

حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛ اولویت برنامه‌های شهرداری اردبیل

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در جریان این دیدار اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان فرهنگی برگرفته از اعتقادات مردم ایران اسلامی، وظیفه همزمان دولت و مردم است و طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اردبیل و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در بودجه سال جدید، حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اولویت برنامه‌های فرهنگی شهرداری اردبیل قرار دارد.

وی افزود: اقتدار و پیشرفت‌های روزافزون کشور، همه از برکات تمام‌نشدنی دفاع مقدس است و حتی با شجاعت می‌توان گفت که حماسه نسل دهه‌های شصت، هفتاد و هشتاد کشور در دفاع از حرم آل‌الله (ع)، برگرفته و نشأت‌یافته از هشت سال دفاع مقدس است.

رییس شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل، آمادگی دارد در حد توان خود در برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مشارکت کرده و در انجام رسالت زینبی در قبال شهدای دفاع مقدس، انجام وظیفه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار