دادستان عمومی و انقلاب تهران:

اعلام جرمی علیه مدیران سابق وزارت کار واصل نشده است

صالحی با اشاره به انتشار خبری از ناحیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اعلام جرم علیه تعدادی از مدیران سابق آن وزارتخانه، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده تا امروز هیچگونه اعلام جرمی علیه مدیران سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دادسرای تهران واصل نشده است.
کد خبر: ۵۱۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 14March 2022

اعلام جرمی علیه مدیران سابق وزارت کار واصل نشده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در این جلسه شورای عالی قضایی اظهار داشت: دادستانی عمومی و انقلاب تهران به منظور نظارت بر بازار و کمک به دولت در تنظیم بازار، گشت‌های مشترک را با حضور دستگاه‌های متولی و معاونان دادستان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این گشت‌ها در حال حاضر در کلیه نواحی شهر تهران فعال هستند، گفت: صرفا در یک فقره از این گشت‌ها، دو انبار که حدود ۱۵۰ تن برنج را نگهداری می‌کردند با تخلفات عدم اعلام موجودی انبار، گرانفروشی، احتکار و تخلف، پلمپ شدند که به منظور تنظیم بازار، باهماهنگی دستگاه‌های زیربط شروع به عرضه این برنج‌ها با قیمت مصوب کرده‌ایم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران از تنظیم چندین مصوبه در جریان بازدید هفته گذشته خود از انبار‌های عمومی و گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در همان روزی که این بازدید صورت گرفت، ۱۷ تن مواد اشتعال‌زا و خطرناک که در انبار‌های عمومی و گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) نگهداری می‌شدند، به سمت محل مناسبی بارگیری شدند.

صالحی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان اموال تملیکی فاقد انبار در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) بود، به منظور تعیین تکلیف سریع کالا‌های متروکه مصوب شد که دو انبار توسط سازمان انبار عمومی به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه در این بازدید مصوب شد حداکثر ظرف مدت دو ماه تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، گمرک نسبت به تحویل کالا‌های متروکه مستقر در انبار‌های عمومی و گمرکات فرودگاه امام خمینی (ره) اقدام کند، افزود: همچنین مقرر گردید که سازمان اموال تملیکی نیز ظرف مدت سه ماه نسبت به تعیین تکلیف کلیه کالا‌های متروکه اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به انتشار خبری از ناحیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اعلام جرم علیه تعدادی از مدیران سابق آن وزارتخانه، اظهار داشت: طبق بررسی‌های به عمل آمده تا امروز هیچگونه اعلام جرمی علیه مدیران سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دادسرای تهران واصل نشده است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار