مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری جشنواره موسیقی فجر مازندران در روز‌های پایانی سال

«زارع» از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در روز‌های پایانی سال در ساری خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ - 14March 2022

برگزاری جشنواره موسیقی فجر مازندران در روز‌های پایانی سالبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در روز‌های پایانی سال در ساری خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با اجرای ۶ گروه موسیقی بومی «اساره سو»، «درکالو»، «ماهتو»، «سیلم»، «هزاردستان» و «بانوان روجین» در حوزه موسیقی محلی در روز‌های  چهارشنبه ۲۵، پنجشنبه ۲۶ و جمعه ۲۷ اسفند، با همکاری انجمن موسیقی مازندران برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این جشنواره هر روز دو گروه اجرا خواهند داشت، افزود: اجرای گروه‌ها از ساعت ۱۸ و ۲۰ در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی و هنری این اداره کل، واقع در میدان امام (ره) ساری آغاز خواهد شد.

زارع به جدول اجرا‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه چهارشنبه ۲۵ اسفند در سانس اول، گروه «اساره سو» به سرپرستی «کریم کمالی‌فر» اجرا دارد، گفت: همچنین سانس دوم، گروه «درکالو» به سرپرستی «مسلم فهیمی» به اجرا می‌پردازد.

وی برنامه پنجشنبه ۲۶ اسفند را اعلام کرد و بیان داشت: در سانس اول، گروه «ماهتو» به سرپرستی «سید کمال محمدی» و سانس دوم، گروه «سیلم» به سرپرستی «سعدی صادقی» اجرا دارند.

این مسئول به برنامه جمعه ۲۷ اسفند نیز اشاره کرد و ادامه داد: سانس اول، گروه «هزاردستان» به سرپرستی «علی‌اصغر رستمی» و سانس دوم، گروه «بانوان روجین» به سرپرستی «سیده نرگس محمدی» به اجرای موسیقی خواهتئد پرداخت.

زارع محل برگزاری جشنواره موسیقی فجر مازندران را سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی فرهنگ و ارشاد استان مازندران اعلام کرد و افزود: علاقمندان برای خرید بلیت به نشانی اینترنتی www.iranejra.com مراجعه کنند.

به گفته زارع، اخبار و اطلاعات برنامه‌های جشنواره موسیقی فجر از طریق سایت انجمن موسیقی مازندران به نشانی اینترنتی www.musicmaz.ir در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها