فرمانده نداجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از «هوش مصنوعی» در نیروی دریایی

دریادار ایرانی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی در سطح نیروی دریایی ارتش، گفت: نداجا خود را در راستای پاسخگویی به تهدیدات آینده آماده می‌کند.
کد خبر: ۵۱۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۸ - 19March 2022

ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی در نیروی دریاییامیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: امروز دنیا دارد به سمت بهره‌گیری از  دستاوردهای مجهز به هوش مصنوعی حرکت می‌کند و ما نیز بر این اساس تلاش می‌کنیم تا همتراز دانش و فناوری روز دنیا پیش رویم.

وی افزود: نیروی دریایی یک رویکرد عملیاتی و دانش‌محور به سوی جنگ‌های آینده دارد و بر همین مبنا تلاش می‌کند تا متناسب با تهدیدات پیش رو، ظرفیت‌های تقابل را در خود ایجاد کند که بر این اساس، نیروی دریایی از ظرفیت‌های دانشگاهی، متخصصان مستعد داخلی و تمامی آنچه که نیاز است، استفاده می‌کند.

دریادار ایرانی عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش همواره تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از بالاترین فناوری‌ها پاسخگوی نیازهای روز و عملیاتی خود باشد و بر مبنای دکترین پیشگیرانه، خود را ارتقاء ببخشد و بازدارندگی لازم را ایجاد کند. ما همتراز تهدیدات و یا حتی بالاتر از آن، توان خود را ارتقا می‌دهیم تا در صحنه عمل غافلگیر نشویم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار