معاون دبیرکل «نجباء» عراق:

عملیات موشکی ایران علیه مراکز موساد در اربیل افتخار آمیز است

«نصر الشمری» با بیان اینکه حضور رژیم صهیونیستی در «اربیل» کاملا واضح است، گفت: ما به عملیات موشکی ایران علیه مراکز موساد در اربیل افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۵۱۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۲ - 16March 2022

عملیات موشکی ایران علیه مراکز موساد در اربیل افتخار آمیز استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق، «نصر الشمری» معاون دبیرکل این جنبش به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل واقع در اقلیم کردستان واکنش نشان داد.

معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» با بیان اینکه حضور رژیم صهیونیستی در «اربیل» کاملاً واضح است، اظهار داشت: ما به عملیات موشکی ایران علیه مراکز موساد در اربیل افتخار می‌کنیم.

وی افزود: جنبش نجباء ادله واقعی درباره حضور رژیم صهیونیستی در اربیل دارد. این مسئول النجباء با تأکید بر اینکه شهروندان کُرد مخالف هر گونه حضور رژیم صهیونیستی در اربیل هستند، تصریح کرد: پاسخ ایران به جنایات صهیونیست‌ها، عادی است.

الشمری با بیان این مطلب ادامه داد: شعار مقاومت این است که جنگ علیه رژیم صهیونیستی فقط با نابودی این رژیم، پایان خواهد رسید. وی با اشاره به اینکه نفوذ قدرت حاکم در کردستان مبنی بر تضعیف حکومت عراق است، تأکید کرد: مقاومت نسبت به حمله ایران به مواضع صهیونیست‌ها در عراق، افتخار می‌کند و آن را تبریک می‌گوید.

این مسئول نجباء با تأکید بر اینکه دولت عراق باید صهیونیست‌ها را از عراق اخراج کند، تصریح کرد: نفت عراق از طریق منطقه کردستان به رژیم صهیونیستی فروخته می‌شود. پیشتر هم شبکه المیادین در گزارشی اعلام کرده بود: موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرکز عملیات اصلی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را مورد اصابت قرار دادند.

المیادین به نقل از منابع آگاه همچنین عنوان کرد: برخی رسانه‌ها اینگونه القا کردند که مرکز هدف قرار گرفته در اربیل دومین مرکز اصلی موساد بوده است. این درحالی است که این مرکز، مرکز عملیات اصلی بوده است.

این منابع همچنین به المیادین گفتند: در نتیجه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز موساد ۴ افسر صهیونیست ازجمله یک زن کشته شدند و ۷ تَن دیگر نیز زخمی شدند. حال ۴ نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

منابع آگاه در ادامه نیز تأکید کردند: مقری که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت، اخیراً مسئول انجام عملیات‌های تجاوزکارانه علیه ایران بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار