در جدیدترین مواضع؛

«الخزعلی»: حمله به مقر «موساد» در هر نقطه از دنیا مشروع است

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق با بیان اینکه خاک عراق نباید برای تهدید همسایگان به کار گرفته شود، گفت: حمله به مقر «موساد» در هر نقطه از دنیا مشروع است.
کد خبر: ۵۱۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 23March 2022

«الخزعلی»: حمله به مقر «موساد» در هر نقطه از دنیا مشروع استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق سخنانی را در خصوص حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در شهر اربیل، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در این خصوص گفت: ما نمی‌پذیریم که خاک عراق به تهدیدی برای کشور‌های همسایه تبدیل شود. حمله به مقر موساد در هر نقطه از دنیا مشروع است. اگر محمد بن سلمان هم چنین حمله‌ای را انجام دهد ما با آن مخالفت نمی‌کنیم.

این شخصیت عراقی در ادامه عنوان کرد: هدفی که اخیراً در اربیل [توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی]مورد اصابت قرار گرفت، متعلق به موساد بود. کسی نمی‌تواند این موضوع را مخفی کند و مدعی شد که هدف، متعلق به سرویس جاسوسی صهیونیست‌ها نبوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات سیاسی و رایزنی‌های گروه‌های مختلف برای تشکیل دولت آتی اشاره کرد و گفت: ما به دنبال تشکیل دولت آتی بدون مشارکت جریان صدر نیستیم. ما به دنبال تشکیل فراکسیون اکثریت متشکل از تمامی گروه‌های سیاسی هستیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار