کارشناس امنیتی عراق:

خطر حمله به پایگاه‌های نظامی عراق و سوریه وجود دارد

یک کارشناس عراقی گفت: خطر حمله به پایگاه‌های نظامی عراق و سوریه از سوی واشنگتن و تل آویو، به بهانه پاسخ به هدف قراردادن پایگاه‌های موساد در اربیل، وجود دارد.
کد خبر: ۵۱۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ - 15March 2022

خطر حمله به پایگاه‌های نظامی عراق و سوریه وجود داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «امیر عبدالمنعم» کارشناس امنیتی عراق نسبت به حمله آمریکایی-صهیونیستی به پایگاه‌های نظامی عراق در داخل و مرز‌های این کشور، هشدار داد.

وی در سخنانی اظهار داشت: خطر بمباران مواضع نظامی عراق به بهانه پاسخ به هدف قرار دادن پایگاه‌های موساد در «اربیل»، وجود دارد.

آمریکا و رژیم صهیونیستی قادر نیستند که به طور مستقیم به بمباران مذکور پاسخ دهند، پس به سراغ بمباران پایگاه‌های نظامی عراق و سوریه خواهند رفت.

این کارشناس عراقی در پایان با اشاره به اینکه دولت عراق باید آمریکا و رژیم صهیونیستی را ملزم به عدم بمباران پایگاه‌های نظامی عراق کند، اظهار داشت: این اقدام از سوی واشنگتن و تل آویو، عراق را درگیر جنگی می‌کند که خودش خواهان آن نبوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روزیکشنبه پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل را با ۱۲ فروند موشک بالستیک هدف قرارداد. سپاه پاسداران در بیانیه‌ای ضمن پذیرفتن مسئولیت این حمله اعلام کرد که در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار