فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

مسئولیت اصلی «جهاد تبیین» در نیرو‌های مسلح بر عهده فرماندهان است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد مسئولیت اصلی جهاد تبیین در نیرو‌های مسلح را بر عهده فرماندهان دانست و گفت: فرماندهان باید نسبت به تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی اهتمام بالایی داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ - 15March 2022

مسئولیت اصلی جهاد تبیین در نیرو‌های مسلح بر عهده فرماندهان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو، با بیان اینکه تکریم نیروی انسانی موجب افزایش بازدهی و ارتقا فرآیند کاری در نیرو‌های مسلح می‌شود، اظهار داشت: نیروی انسانی پویا و باانگیزه، اساس و پایه یک مجموعه پدافندی با اقتدار است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اصلی جهاد تبیین در نیرو‌های مسلح بر عهده فرماندهان است، افزود: فرماندهان به‌عنوان ستون اصلی و شاکله قوی و ارزشمند در نیرو‌های مسلح باید نسبت به تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی توجه و اهتمام بسیار بالایی داشته باشند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۰ سال بسیار پر برکتی به جهت ارتقاء قدرت و توان بازدارندگی و همچنین افزایش آمادگی نیروی پدافند هوایی ارتش بود، خاطرنشان کرد: همت و تلاش متخصصان داخلی و نظامی، نوید آینده‌ای بسیار درخشان در همه بخش‌های پدافند هوایی به‌ویژه ساخت و تولید تجهیزات جدید را می‌دهد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها