رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

«جهاد تبیین» مؤثرترین راه مقابله با سلطه فرهنگی دشمن است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: جهاد تبیین، مؤثرترین راه مقابله با تحریف دشمن و خنثی کردن سلطه فرهنگی او است.
کد خبر: ۵۱۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ - 09March 2022

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فراگیران مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه دشمن با راهبرد تحریف در خصوص دستاورد‌های انقلاب در پی تسلط فرهنگی بر ما است، اظهار داشت: راهبرد جهاد تبیین، مؤثرترین راه مقابله با تحریف دشمن و خنثی کردن سلطه فرهنگی او است و این کار تا غلبه نهایی بر دشمن باید تداوم یابد.

وی ادامه داد: از جمله مخاطبین جهاد تبیین، جوانان هستند که لازم است در این عرصه با امیدآفرینی، ایستادگی، توجه به آداب و ارزش‌های اخلاقی و تبلیغ مسائل دینی و فرهنگی بسترساز موفقیت در جهاد تبیین باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه مقام معظم رهبری بزرگ پرچم‌دار عرصه جهاد تبیین در عصر حاضر است، افزود: همه ما به نوبه خود باید در حوزه مسئولیت‌های فردی و اجتماعی خویش، معظم‌له را در جهاد تبیین یاری کنیم؛ وگرنه در پیشگاه خدا مسئول خواهیم بود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به کلیدواژه‌های جهاد تبیین به بررسی هر کدام از این موارد پرداخت و عنوان کرد: فهم کلیدواژه‌ها، کلید ورود به دنیای آن‌هاست و کار را برای فهم بهتر موضوعات آسان‌تر می‌کند. جهاد یعنی بتوانیم دشمن را با تمام توان به عقب برانیم و تبیین نیز به معنای روشنگری و پرده‌برداری از مسائلی است که برای مخاطب روشن نیست.

وی با تأکید بر عوامل پیروزی ایران در دفاع مقدس، ادامه داد: دفاع مقدس، نبرد اسلام با استکبار جهانی بود که با پای کار آمدن همه مردم و فداکاری آن‌ها، روشن شد که آمریکا نه‌تنها یک ابر قدرت جهانی نیست، بلکه یک قدرت پوشالی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اینکه در جهاد تبیین نیز همانند دوران دفاع بار سنگین مقابله با تحریف دشمن، در مرحله نخست بر عهده جوانان است، گفت: انتظار می‌رود جوانان عزیز تحصیل‌کرده با تولید محتوا‌های اقناعی، نشر و بازنشر آن‌ها و همتاپروی در زمینه جهاد تبیین بتوانند پیروز میدان بوده و دشمن را عقب رانده و او را از کرده خود پشیمان کنند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار