رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

«جهاد تبیین» در حفظ امنیت پایدار و پیشرفت کشور نقش بسزایی دارد

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» مسئولیت اصلی در عرصه جهاد تبیین را بر عهده جوانان دانست و گفت: با جهاد تبیین می‌توانیم امنیت پایدار کشور را حفظ و بستر‌های پیشرفت کشور را تقویت کنیم.
کد خبر: ۵۱۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 05April 2022

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با کارکنان وظیفه این سازمان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان خطاب به آن‌ها اظهار داشت: ما دوست داریم وقتی خدمت مقدس سربازی شما تمام می‌شود، اگر مهارتی از قبل نداشتید، آن را در دوران سربازی به دست آورده و اگر هم مهارتی داشته‌اید، آن را تقویت کرده باشید.

وی ادامه داد: بحث مهارت‌آموزی سربازان برای ما بسیار مهم است و در این راستا هر کمکی از دست‌مان بربیاید، انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش سرنوشت‌ساز و تاریخ‌ساز جوانان در آینده کشور گفت: این کشور متعلق به شما جوانان است. جوانان به‌زودی باید کل کشور را به دست بگیرند؛ بنابراین باید نقش خود را به درستی ایفا کنید.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعار سال از کلمه «دانش‌بنیان» استفاده می‌کنند، این یعنی از شما جوانان انتظار می‌رود که در مباحث دانش‌بنیان بیش از پیش تلاش کنید؛ چراکه فعالیت‌های دانش‌بنیان برای شما جوانان است.

وی اضافه کرد: در بحث جهاد تبیین هم بار سنگینی بر روی دوش شما عزیزان است؛ در واقع مسئولیت اصلی در این جهاد بر عهده جوانان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: با جهاد تبیین است که می‌توانیم امنیت پایدار کشور را حفظ و بستر‌های پیشرفت کشور را تقویت کنیم. در جهاد تبیین شما بسیار می‌توانید تأثیرگذار عمل کنید و ان‌شاءالله اقدامات لازم را در این‌خصوص انجام دهید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار